به گزارش ایرنا عباس پاپی زاده روز شنبه در مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی که با حضور سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان و به منظور اعلام حمایت از سپاه پس از سخنرانی ضد ایرانی ترامپ برگزار شد اظهار کرد: نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی و به ویژه مردم شریف خوزستان همواره در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در کنار سپاه بوده و قدردان زحمات و از جان گذشتگی های سپاه بوده و خواهند بود.
وی افزود: سپاه در سال های گذشته با حضور همیشگی خود در صحنه و اجرای ماموریت های خاص در داخل و خارج کشور افتخارات بزرگی را برای ما به دنبال داشته و قدرت جدیدی را از جمهوری اسلامی به جهانیان معرفی کرد.
رئیس مجمع نمایندگان خوزستان ادامه داد: تعیین کننده بودن جمهوری اسلامی در منطقه یکی از دستاوردهای بزرگی است که سپاه با مجاهدت ها و فداکاری های خود در سال های گذشته تاکنون برای کشور اسلامی ما به همراه آورده است.
وی افزود: اکنون می توان گفت که آن نقشه خاورمیانه ای که آمریکا سال ها به دنبال آن بود، با مدیریت برنامه ریزی شده و عاقلانه سپاه نقش برآب شده و این جمهوری اسلامی است که اکنون در منطقه نقش تعیین کننده را ایفا می کند.
پاپی زاده اظهار کرد: هم اکنون کشورهای منطقه بیشتر از گذشته به جمهوری اسلامی ایمان پیدا کرده اند چرا که سپاه در سال های اخیر در حمایت از کشورهای مظلوم منطقه اقدامات بزرگی را در دستور کار داشته و برابر تروریسم مدرن با تمام وجود ایستادگی کرده است.
نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این درحالی است که آمریکا یکی از حامیان اصلی تروریسم جهانی است و وقیحانه بودجه و سلاح های مورد نیاز این جنایتکاران را تامین می کند.
وی گفت: سپاه پاسداران با اقتدار توانسته در مقابل ابرقدرت های جهان ایستادگی کند و دستاوردهای بزرگ سپاه برای همه ما غرور آفرین است.
وی افزود: امید است این روند صعودی در مقابله با داعش روز به روز بیشتر شده و همچنان با تمام قدرت تداوم داشته باشد و به گفته سردار سلیمانی بتوان این تکفیری های جنایتکار را تا 2 ماه آینده از منطقه پاکسازی کرد.
پاپی زاده یادآور شد: اگرچه در خصوص تامین بودجه های سپاه در داخل کشور مشکلاتی وجود دارد اما از آنجا که در تمامی نمایندگان مجلس شورای اسلامی حامی سپاه هستند، سعی داریم این مشکلات را به حداقل برسانیم.
وی ادامه داد: امروز یکی از قویترین فراکسیون های مجلس شورای اسلامی، فراکسیون دفاع و اقتدار ملی با 150 عضو است که به خوبی مسایل دفاعی کشور را در مجلس دنبال می کند و نمایندگان خوزستان نیز از اعضای ثابت این فراکسیون هستند.
رئیس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: یکی از نیازهای اساسی امروز کشور ما تقویت وحدت و انسجام درونی است.
پاپی زاده افزود: صحبت های اخیر ترامپ درخصوص مقابله با ایران و به ویژه سپاه ، قدردانی مردم را نسبت به سپاه بیشتر کرده و در تمامی لایه های مردمی و فضای مجازی کشور صحبت از اقتدار سپاه است.
7152/ 6037
خبرنگار: محمدرضا خبازان ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.