به گزارش ایرنا عبدالله ویسی پنجشنبه شب پس از باخت تیمش مقابل پرسپولیس تهران در نشست خبری بعد از بازی در سالن جلسات ورزشگاه غدیر اهواز اظهار کرد: خیلی خوب شروع کردیم و حتی می توانستیم به حریف گل بزنیم اما در ادامه غافل گیر شدیم و سه گل دریافت کردیم.
سرمربی تیم استقلال خوزستان با بیان این که پس از 10 نفره شدن بهتر کار کردیم افزود: ما در نیمه دوم به مراتب بهتر از حریف بودیم و موقعیت های گلزنی خوبی داشتیم اما نتوانستیم از آن ها استفاده خوبی ببریم.
وی با اشاره به این که هنوز به خود باوری نرسیده ایم افزود: در این بازی شرایط به شکلی پیش می رفت که می توانستیم به پرسپولیس گل بزنیم و بازنده نباشیم اما این امر محقق نشد و ما شرمنده هواداران شدیم.
ویسی با بیان این که سیستم دفاعی ما در این دیدار به شدت ضعیف بود افزود: ما باید نماینده خوبی برای استان باشیم و از فوتبال خوزستان دفاع کنیم هر چند در مقابل قهرمان ایران و یکی از بهترین تیم های آسیا بازی کردیم.
وی افزود: در این فصل 20 تغییر داشتیم که این موضوع کار ما را سخت تر کرد چرا که برای هماهنگی بین بازیکنان به زمان بیشتری نیاز داریم اما به آینده تیمم امیدوار هستم و مطمئن هستم روزهای خوب استقلال در پیش است.
سرمربی اسقلال خوزستان بیان کرد: به تک تک بازیکنانم به خصوص جوانان تیم ایمان دارم و امیدوارم در نیم فصل دوم با جذب چند بازیکن نتایج بهتری کسب کنیم.
وی در خصوص طالب ریکانی و حکیم نصاری دو بازیکنان محروم تیم گفت: این دو بازیکن را به دلیل حرکت غیر اخلاقی از تیم کنار گذاشتم و در حال حاضر در اختیار باشگاه هستند.
دیدار بین دو تیم استقلال خوزستان و پرسپولیس تهران در هفته نهم رقابت های لیگ برتر با نتیجه 3 بر یک به سود پرسپولیس به پایان رسید.
6064
خبرنگار:محمد شاکری** انتشار دهنده: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.