به گزارش ایرنا تیم استقلال خوزستان که از فصل گذشته با مشکلات مالی فراوانی دست و پنجه نرم می کند و علاوه بر پرداخت حقوق بازیکنان خود در این فصل، هنوز بدهی های فصل قبل خود را صاف نکرده است اعتراضات بسیاری را به همراه داشته است.
این بار شرایط متفاوت تری از فصل قبل است و تمرینات این تیم زودتر از موعد تعطیل شد. فصل گذشته تمرینات آبی پوشان در هفته هیجدهم لیگ تعطیل شد این در حالی است که بازیکنان استقلال خوزستان در این فصل زودتر دست به کار شدند و از این طریق خواستار طلب خود از باشگاه شدند.
با توجه به این که قرار بود تمرینات تیم استقلال خوزستان از امروز جمعه از سر گرفته شود اما بازیکنان این تیم به بهانه اعتراض به مدیریت این باشگاه بر سر تمرین حاضر نشدند و به نوعی تمرینات این تیم تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.
عبدالله ویسی سرمربی آبی پوشان که این روزها کارش جمع آوری پول برای کمک به باشگاه است و روز گذشته در بازی تدارکاتی تیمش مقابل ملی حفاری روی نیمکت حاضر نشد تنها فرد حامی تیمش را استاندار خوزستان می داند.
ویسی که این روزها به شدت از مدیریت باشگاه گله مند است و تمرکز لازم برای کوچ کردن تیمش را ندارد نتوانست به قول خود یعنی کسب 8 امتیاز از هر پنج بازی لیگ عمل کند و در حال حاضر تیمش را با 7 امتیاز از 8 بازی در مکان پانزدهم جدول می بیند.
استقلال خوزستان که در این فصل یارگیری خوبی انجام نداده و نتایج لازم را به دست نیاورده است این روزها شرایط خوبی ندارد و زنگ خطر سقوط به لیگ پایین تر برای آبی پوشان به صدا در آمده است لذا می طلبد مسوولان ورزش استان ویژه تر به این تیم نگاه کنند تا مشکلات آبی های خوزستان یک بار آن هم برای همیشه مرتفع شود.
تیم استقلال خوزستان در هفته نهم رقابت های لیگ برتر پذیرای تیم پرسپولیس در اهواز است.
6064
خبرنگار: محمد شاکری** انتشار دهنده: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.