به گزارش ایرنا، سرخ پوشان فولادی که این روزها سیر صعودی را به پیش گرفته اند و چراغ خاموش خود را به صدر جدول نزدیک تر می کنند در حالی به مصاف تیم استقلال می روند که با 14 امتیاز در مکان چهارم جدول جای گرفته اند.
تیم فولاد خوزستان در صورت برد آبی های پایتخت نشین احتمال قرار گرفتن در جایگاه دوم جدول را دارد هر چند که در طرف مقابل کادر فنی جدید تیم استقلال تلاش می کند تا در اولین حضور خود بر سر نیمکت آبی ها هر سه امتیاز خانگی این دیدار را کسب کند.
کاپیتان تیم فولاد خوزستان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص بازی تیمش مقابل استقلال اظهار کرد: در حال حاضر در شرایط خوبی به سر می بریم و با تمام توان به مصاف استقلال می رویم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم.
وی با اشاره به این که شرایط تیم ما به شکلی است که در مقابل هر تیمی به فکر بردن هستیم و از نام هیچ تیمی ترسی نداریم افزود: قطعا بازی بسیار سختی در پیش داریم چرا که می دانیم استقلال تهران برای خروج از بحران و جدا شدن از قعر جدول به دنبال پیروزی در این دیدار است.
والی با اشاره به این که فولاد نسبت به چند سال قبل عملکرد بهتری کسب کرده است افزود: در این فصل تغییرات بسیاری داشتیم و با وجود این که بازیکنان جوانی به ترکیب ما اضافه شدند اما تاکنون نتایج خوبی کسب کردیم و امیدوارم در ادامه این روند را بهبود بخشیم.
وی با اشاره به این که فصل را خوب شروع نکردیم و نوسان بسیاری داشتیم ولی در ادامه به هماهنگی خوبی رسیدیم افزود: با توجه به همدلی که در بین بازیکنان وجود دارد، تیم ما نسبت به ابتدای فصل به مراتب عملکرد بهتری از خود به نمایش گذاشته است.
در ادامه رحیم زهیوی مهاجم سرخپوشان خوزستانی با اشاره به این که برای برد استقلال به تهران می رویم افزود: از تعطیلات لیگ به خوبی استفاده کردیم و پس از برگزاری دو بازی دوستانه اکنون در شرایط خوبی به سر می بریم.
وی با بیان این که استقلال تیم بزرگی بوده و قطعا در تهران کار سختی برابر این تیم داریم افزود: نباید به جایگاه کنونی استقلال نگاه کرد و فکر کنیم در شرایط بدی قرار دارد. آن ها از بازیکنان سرشناس بسیاری برخوردار هستند که می توانند نتیجه بازی را به سود خود تغییر دهند لذا باید هوشیار باشیم.
مهاجم فولاد خوزستان افزود: استقلال با هدایت مربی جدید خود برابر ما حاضر می شود و قطعا نمی خواهد در مقابل هوادارانش امتیاز از دست دهد اما به ‌هرحال ما هم فولاد هستیم و می‌خواهیم نشان بدهیم که نتایجمان شانسی نبوده است.
وی با بیان این که در بازی های گذشته خود نشان دادیم که در هر بازی با اندیشه برد وارد میدان می شویم گفت: هیچ وقت برای مساوی و کسب حداقل امتیاز به میدان نمی رویم و در بازی مقابل استقلال نیز از دقیقه اول تا انتهای بازی به فکر پیروزی هستیم.
علی اصغر عاشوری دیگر بازیکن فولادی ها گفت: با توجه به نتایج خوب تیم ما در سه هفته گذشته با انگیزه بهتری به دیدار با استقلال می رویم و امیدواریم که با دست پر به اهواز برگردیم.
وی با بیان این که می خواهیم به سیر صعودی خود در لیگ ادامه دهیم افزود: در طول تعطیلات به خوبی تمرین کردیم تا در ادامه راه نتایج لازم را کسب کنیم هر چند نباید فراموش کرد که سایر تیم ها نیز بیکار ننشسته اند و با تمام توان در مسابقات حاضر می شوند.
هافبک تیم فولاد خوزستان با بیان این که پیروزی مقابل استقلال دور از دسترس نیست افزود: در بازی گذشته در دقیقه 93 از روی بدشانسی گل دریافت کردیم و نتوانستیم از سه بازی قبل خود 9 امتیاز کسب کنیم. تیم ما در حال حاضر از شرایط خوبی برخوردار است و با روحیه خوبی به مصاف استقلال می رود.
6002خبرنگار: پارسا شاکری**انتشار: کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.