به گزارش خبر آنلاین و به نقل از سایت استانداری خوزستان: بیرانوند  در این دیدار که در سالن اجتماعات دفتر فرماندار انجام شد برای جذب سرمایه گذاری خارجی در زمینه احداث نیروگاه بادی در  ایذه  اعلام آمادگی کرد.

فرماندار ایذه از توجهات دکتر شریعتی استاندار خوزستان برای  محرومیت زدایی در ایذه قدردانی کرد و گفت :آقای استاندار در جلسه نهایی امضای تفاهم نامه  با نمایندگان این شرکت های  خارجی اهواز  ازآنان خواسته است سرمایه گذاری خود را برای  احداث نیروگاه بادی در ایذه در اولویت بگذارند. 

بیرانوند افزود ؛مردم ایذه این عنایت آقای شریعتی را از یاد نخواهند برد.

فرماندار ایذه در دیدار خود  با هیات سرمایه گذاری لهستانی -دانمارکی برای اجرای پروژه احداث نیروگاه بادی قول همه گونه همکاری را داد.
این هیات که سفرش با سرپرستی معاونت اقتصادی استانداری خوزستان انجام شد از سایت زمین محل احداث نیروگاه بادی در ایذه بازدید  و وضعیت جغرافیایی آن را برای احداث نیروگاه بادی مناسب توصیف کرد.

گفتنی است هیات لهستانی و دانمارکی چهارشنبه گذشته تفاهم  نامه ای با نظارت استاندار خوزستان بصورت مشترک با  سازمان منطقه آزاد اروند،مدیرعامل شرکت برق منطقه ای و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان در اهواز به امضا رساندند. 

براساس این تفاهم نامه  کنسرسیوم  لهستانی -دانمارکی  در فاز نخست بصورت همزمان  2  نیروگاه بادی  هر یک با ظرفیت 50 مگاوات در ایذه و خرمشهر  احداث می کند.

حجم سرمایه گذاری  هر واحد نیروگاه با ظرفیت  50 مگاوات در حدود 80 میلیون یورو برآورد شده است.

هیات لهستانی و دانمارکی با پرواز هواپیمایی ترکیه ( ترکیش )  بامداد دوشنبه از استانبول وارد اهواز شدند و طی سه روز اقامت در اهواز چهارشنبه شب با همین پرواز اهواز را به مقصد استانبول وسپس  ورشو ترک کردند. 
46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 759879
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.