به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام سیدکمال موسوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان ایذه در مصلای امام خمینی (ره) این شهر حمایت از گروه‌های تروریستی مانند داعش ، طالبان و النصره را برای ناامن کردن خارج از مرزهای کشور از سوی دشمنان به سرکردگی آمریکا دانست و تصریح کرد: تجهیز صدام در جنگ هشت ساله نیز به همین دلیل از سوی آمریکا انجام شد.
خطیب جمعه ایذه گفت: یک نفر در آمریکا با اسلحه‌ 60 نفر را به قتل رساند و بیش از 500 نفر را نیز مجروح و مصدوم کرد ، اگر این فرد از عناصر داعش باشد اکنون باید حامیان تروریست‌ منتظر عواقب کارهای خود باشند.
وی افزود: اگر این فرد ارتباطی با داعش نداشته باشد ، مردم آمریکا و در راس آنها رییس‌جمهور این کشور باید این حادثه را ناشی از فرهنگ منحط و غلط خود قلمداد کند.
امام جمعه ایذه در بخش دیگری از خطبه ها با بیان اینکه نارضایتی عمومی باعث سلب امنیت می‌شود و نارضایتی در بخش‌های اشتغال و تولید باعث ایجاد فقر و فلاکت می‌شود، این عوامل نارضایتی و در ادامه ناامنی به وجود می‌آورد.
وی با اشاره به نقش نیروی انتظامی در امنیت جامعه اظهار کرد: امنیت برای جامعه مانند اکسیژن است و ایجاد این امنیت نیز به عهده نیروی انتظامی است، دشمن از قدیم به دنبال براندازی نظام به وسیله ناامنی بوده است ، امنیت دو بعد خارجی و داخلی دارد که دشمن در هر 2 بخش فعال است.
امام جمعه ایذه در بخش دیگری از سخنان خود از مردم این شهر برای برگزاری پرشور عزاداری دهه اول محرم تشکر کرد و افزود: عزاداری در برخی شهرهای مذهبی تا اربعین ادامه دارد این باید برای همه سرمشق باشد، مردم سعی کنند مجالس روضه خوانی خانگی برگزار کنند تا ضمن عزاداری برای سیدالشهدا، فرهنگ شهادت و شهامت را به فرزندان خود بیاموزیم.
6068/7161
خبرنگار:مهسا نوروزی ** انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.