به گزارش ایرنا، حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان و همزمان با روز جهانی قدس در خطبه های نماز جمعه بناب اظهار کرد: اگر امروز با اسرائیل غاصب، این غده سرطانی مقابله نشود، این سرطان بدخیم در آینده فجایع زیادی را به بار خواهد آورد.
وی افزود: تا امروز قدم های بزرگی برای نابودی اسرائیل غاصب برداشته شده است و برگزاری هر ساله راهپیمایی عظیم مردمی در روز قدس را ساده به حساب نیاورید.
امام جمعه بناب با محکوم کردن سکوت متولیان به اصطلاح حقوق بشر در قبال فجایع و کشتار مسلمانان توسط رژیم غاصب صهیونیستی گفت: آمریکا، انگلیس و تمام هم پیمانان آن ها به نوعی جنگ احزاب در عراق و سوریه به راه انداخته اند تا اینکه اسرائیل را نجات دهند و تا حد توان بتوانند جلوی نفوذ انقلاب اسلامی را سد کنند.
حجت الاسلام باقری بنابی خاطر نشان کرد: برغم این قتل عام ها و شرارت ها جز بیداری ملت ها و تنفر امت ها چیز دیگری عاید و نصیب آن ها نخواهد شد.
وی اظهار کرد: آمریکایی ها با طی هزاران کیلومتر مسافت در منطقه دنبال لشکرکشی و یارگیری هستند و با صراحتا می گویند در این بخش از خاورمیانه ما منافع داریم، و چقدر کج فکری است که بنشینیم و تماشا کنیم و دشمنان قسم خورده ما در دور تا دور ما سنگرسازی کنند.
حجت الاسلام باقری بنابی سپس با بیان اینکه روز قدس روز اسلام و روز انقلاب اسلامی است، تأکید کرد: فلسطین، غزه و لبنان خاکریز اول ما و رمز امنیت ماست و بی تفاوتی در این خصوص در آینده سرنوشت نظام تأثیرگذار خواهد بود.
وی با تمجید از فدارکاری های دلاورمردان سپاه و نیز مدافعان حرم گفت: اگر این مجاهدت های عظیم سپاه و در رأس آن ها سردار سلیمانی و مدافعان حرم نبود، و اگر ماشین جنگی دشمن را در حلب متلاشی نمی کردند، الآن باید در داخل کشور با دشمنان می جنگیدیم.
امام جمعه بناب همچنین با تقدیر از انجام عملیات موشکی سپاه به مقر داعشی ها افزود: موشک هایی که توسط سپاه به غرش در آمدند در حقیقت همان سیلی سختی بود که به صورت رئیس جمهور آمریکا زده شد.
حجت الاسلام باقری بنابی اظهار کرد: به این رهبر فرزانه و فرمانده کل قوا و نیروهای اصیل و موقع شناس سپاه بنازم که جواب عادلانه و درس به موقع دادند و با رعایت اصول مردانگی نشان دادند که جواب ترقه بازی را این گونه جواب می دهند.
وی از حضور قشرهای مختلف مردم روزه دار بناب بخاطر حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر کرد و گفت: این راهپیمایی و فریادهای شما یک جهاد است و از فرد فرد مردم باید تشکر و قدردانی شود.
مردم روزه دار بناب همزمان با روز جهانی قدس و قبل از اقامه نمازجمعه با شرکت در راهپیمایی باشکوه و دشمن شکن روز جهانی قدس با سردادن شعارهای 'مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل سعود' ضمن اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین مراتب انزجار خود را از جنایت های فجیع رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کردند.
شهرستان بناب با 120 هزار نفر جمعیت در فاصله 105 کیلومتری جنوب تبریز واقع شده است.
تنظیم کننده: نعمت مرادپور** انتشاردهنده: محمد عزیزی راد
6132/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.