مرتضی اسدی پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:تیم صنعت نفت در چند هفته اخیر دچار بدشانسی زیادی شده و این مساله باعث نتیجه نگرفتن تیم شده است.
وی اظهار داشت:هر تیمی دوران افت و خیزی دارد و باید با برنامه ریزی و حمایت ها از افت خارج شد.
کاپیتان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت:ما در هر بازی به لحاظ کیفی شراط بهتری نسبت به حریفان خود داشتیم ولی موقعیت هایمان تبدیل به گل نشد.
اسدی تصریح کرد:البته در اکثر دیدارها اشتباه های داوری هم ما را از امتیاز دور کرد و در برنامه های تلویزیونی نیز کارشناسان داوری به اشتباه داوری برای تیم صنعت نفت اشاره کردند.
وی افزود:تنها هشت هفته از لیگ برتر گذشته و می توان نتایج ضعیف هفته های اخیر را جبران کنیم به شرطی که حمایت شویم.
وی اظهار داشت:تیم صنعت نفت آبادان همیشه متکی به حمایت هوادارانش بوده و امیدواریم این حمایت ها تا پایان لیگ همراه تیم باشد تا به نتایج دلخواه آنها دست یابیم.
اسدی گفت:البته امسال با توجه به جذب بازیکنی که صنعت نفت داشته انتظارات از این تیم بسیار بالاست و بازیکنان تا حدود زیادی تحت فشار هستند.
وی افزود:با یک پیروزی می توانیم از شرایط فعلی خارج شویم و به طور حتم در دیدار برابر نفت تهران برای کسب سه امتیاز به میدان می رویم.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که با هفت امتیاز و یک بازی کمتر در رده دوازدهم جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر قرار دارد جمعه هفته آینده و از هفته نهم این مسابقات میزبان نفت تهران است.
7104/6068
خبرنگار:مسعود گادار** انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.