به گزارش ایرنا کیانوش علاسوند روز چهارشنبه پس از پیروزی تیمش مقابل مقاومت البرز در هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر فوتسال گفت: خوب شروع نکردیم اما رفته رفته بر بازی مسلط شدیم و پیروز میدان شدیم.
سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری افزود: از تعطیلات لیگ به خوبی استفاده کردیم و توانستیم روی نقاط ضعف و قوت خود کار کنیم و با پیروزی هواداران خود را خوشحال کنیم.
وی با اشاره به در اختیار داشتن تمامی بازیکنان خود در این بازی افزود: اگر بخواهیم در بین سه تیم بالای جدول باشیم باید اشتباهات خود را کمتر کنیم و در بازی های آینده نتایج بهتری کسب کنیم.
علاسوند عنوان کرد: ما نتوانستیم در بازی های ابتدایی نتایج خوبی کسب کنیم که این موضوع به کادر فنی تیم بر می گردد بنابر این باید به لحاظ روحی و روانی بازیکنان خود را آماده کنیم تا دیگر به راحتی امتیاز از دست ندهیم.
وی گفت: در مقابل مقاومت البرز از هر لحاظ برتر بودیم و موقعیت های بسیاری داشتیم که می توانستیم به تعداد گل های خود اضافه کنیم.

**بازی کردن در اهواز مقابل ملی حفاری کار آسانی نیست
سرمربی تیم مقاومت البرز هم گفت: بازی کردن در اهواز مقابل ملی حفاری کار سختی است چرا که آن ها از بازیکنان ملی پوش خوبی برخوردار هستند.
علی کیانفر روز چهارشنبه پس از شکست تیمش مقابل ملی حفاری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به این که حفاری تیم پر مهره ای است بازیکنان ما مقابل آن ها کم آوردند و نتوانستند مقاومت کنند.
سرمربی تیم مقاومت البرز عنوان کرد: در نیمه اول بازی خوبی ارائه دادیم اما هر چه به جلوتر رفتیم حفاری بازی را به دست گرفت و از امتیاز میزبانی خود به خوبی استفاده کرد.
وی ادامه داد: تاکنون از عملکرد تیمم راضی هستم اما امیدوارم تا پایان رقابت ها رتبه تک رقمی خود را حفظ کنیم.
کیانفر افزود: در ادامه سعی می کنیم نتایج بهتری کسب کنیم و از بازیهای خانگی خود امتیازات لازم را کسب کنیم.
دیدار دو تیم ملی حفاری و مقاومت البرز در هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر فوتسال با نتیجه 6 بر 2 به سود ملی حفاری به پایان رسید.
6064
خبرنگار: محمد شاکری** انتشار دهنده: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.