به گزارش ایرنا در حدود 70 نفر از صاحبان حساب در تعاونی وحدت (آرمان سابق) دوشنبه در مقابل ساختمان استانداری خوزستان و شعب موسسه ملل دراعتراض به پرداخت پلکانی حساب خود از سوی موسسه ملل و چهار ماه مسدود بودن حساب های آنها تجمع کردند.
یکی از سپرده گذاران این تعاونی که خواست نام وی برده نشود در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سپرده گذاران با پرداخت پلکانی موسسه ملل به صاحبان حساب این تعاونی مخالف هستند؛ پرداخت به افرادی که میزان سپرده آنها 30 میلیون ریال است مشکل هیچکدام از سپرده گذاران را حل نمی کند.
وی گفت: تعداد زیادی از سپرده گذاران مبالغی بسیار بیشتر از 30 میلیون ریال اعلام شده دارند و سپرده گذاران خواهان پرداخت تمام موجودی خود هستند.
ماموران انتظامی و راهنمایی و رانندگی برای جلوگیری از ایجاد هرگونه بی نظمی و مسدود شدن مسیر خیابان، در محل تجمع معترضان حضور داشتند.
سپرده گذاران این تعاونی هفته گذشته نیز به مدت چهار روز با تجمع در مقابل شعب موسسه ملل و ایجاد اختلال در فعالیت این موسسه در خصوص پرداخت پلکانی حساب های خود اعتراض کردند.
بر اساس این گزارش سپرده گذاران این تعاونی در شب تاسوعا نیز در مقابل شعب موسسه ملل در اهواز تجمع کردند.
به گزارش ایرنا از خرداد امسال به دستور بانک مرکزی با غیر مجاز اعلام کردن موسسه آرمان حساب سپرده گذاران این موسسه را مسدود کرد.
در مرداد گذشته تعاونی وحدت ( آرمان سابق) با موسسه ملل ادغام شد و بر اساس آخرین اطلاعیه موسسه ملل به صاحبان حساب با میزان 30 میلیون ریال سپرده پول پرداخت می شود.
در خوزستان 34 شعبه تعاونی وحدت (آرمان سابق) و 14 شعبه در اهواز وجود دارد.
7158/ 6037
خبرنگار: زینب فرحانی ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.