به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سیدمحمد امام در خطبه های نماز جمعه این هفته شوش با تسلیت ایام شهادت اباعبدالله الحسین(ع) افزود: باید با بهره گیری از سیره و منش امام حسین (ع) و یاران باوفایشان در برابر جبه کفر ایستاد.
وی با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن بیان داشت: نسل جوان که در تهاجم فرهنگی بیشتر در معرض آسیب است باید به درستی با قیام امام حسین(ع) و حماسه کربلا آشنا شود تا بتواند در مقابل توطئه های دشمنان ایستادگی کند.
خطیب جمعه شوش سوگواران و هیات های عزادار را به شرکت در مراسم صبح روز تاسوعا و نماز ظهر عاشورا دعوت کرد و افزود: هدف اصلی قیام امام حسین (ع) اقامه نماز ، امر به معروف و نهی از منکر بود.
حجت الاسلام امام از حضور گسترده مردم در مراسم سوگواری حضرت امام حسین (ع) قدردانی کرد و از همه هیات ها و عزاداران حسینی خواست در روز تاسوعا حضوری یکپارچه و هماهنگ داشته باشند.
خطیب جمعه شوش در بخش دیگری از خطبه ها با غیر قانونی خواندن همه‏پرسی اقلیم کردستان عراق گفت: همه‏پرسی استقلال کردستان عراق، تنها یک موافق رسمی دارد و آن رژیم صهیونیستی است.
وی گفت: همه پرسی استقلال کردستان این کشور نقشه شوم دشمنان برای نا امن کردن منطقه است.
حجت الاسلام امام تصریح کرد: کشورهای اسلامی باید از تمامیت ارضی عراق حمایت کنند و نگذارند رژیم غاصب صهیونیستی در این منطقه نفوذ کند.
امام جمعه شوش با تقدیر ازفرمانده انتظامی وپرسنل زحمتکش این نهاد به خدمات ارزنده نیروی انتظامی در تامین امنیت اشاره کرد و ادامه داد: سلامت و امنیت بزرگترین نعمت جامعه هستند و عزیزان سبزپوش نیروی انتظامی در حفظ و ارتقا امنیت از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.
7280/6068
خبرنگار:مجتبی پناهی** انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.