به گزارش خبرنگار ایرنا غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در سفر یک روزه به اندیمشک ضمن حضور بر مزار شهدای گمنام این شهر و ادای احترام نسبت به شهدای هشت سال دفاع مقدس 2 طرح را افتتاح و 12 طرح دیگر را کلنگ زنی کرد .
استاندار خوزستان در آئین افتتاح این طرح گفت:توجه به مناطق محروم و ایجاد بستر مناسب برای رشد و توسعه استان از اولویت های خادمان نظام است.
وی اظهار کرد:با تلاش مسئولان استان و همچنین تلاش خوب مجمع نمایندگان استان دغدغه های مردم در استان پیگیری جدی می شود.
سالن اجتماعات فرمانداری اندیمشک با اعتبار هفت میلیارد ریال و استخر دریا به عنوان اولین استخر دانش آموزی استان خوزستان با اعتبار 40 میلیارد ریال روز پنجشنبه افتتاح شدند.
همچنین پنج کانون پرورش فکری با اعتبار 25 میلیارد ریال ، مدرسه 9 کلاسه کوی امیر با اعتبار 15 میلیارد ریال ، مدرسه 6 کلاسه استثنایی کودکان در کوی ولایت با 12 میلیارد ریال ، کتابخانه شهر چم گلک با اعتبار 5 میلیارد ریال ، سه سالن اجتماعات در مناطق کوی شهدا ،شهر آزادی و مقبره شهدای گمنام با اعتبار 30 میلیارد ریال و نیز مجتمع فرهنگی کوی شهدا با اعتبار 15 میلیارد ریال کلنگ زنی شد.
به گزارش ایرنا در نشست امروز استاندار خوزستان و جمعی از معاونان و مدیران کل دستگاه های اجرایی استان دغدغه های حوزه عمران و اشتغال شهرستان اندیمشک بررسی می شود.
7281/6068
خبرنگار:زهرا دهقان-انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.