رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان گفت: در زمینه صنایع سلولزی در کشور حرفهای زیادی برای گفتن داریم.

به گزارش ایلنا از ماسال،احمدعلی‌شهیدی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان و محمودشکری نماینده مردم شهرستان‌های تالش،رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی و فرمانداران شهرستانهای تالش و ماسال و تنی چند از مسئولین استانی از ، شهرک ها و نواحی صنعتی تالش و ماسال بازدید به عمل آوردند.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان گفت:با وجود محدودیت‌هایی که در گذشته مواجه بودیم، رشد خوبی را در بخش های مختلف صنعتی در استان داشته‌ایم.

وی افزود: در بخش‌های مختلف صنعتی محصولات متنوع بسیاری در استان تولید می‌شود که شاهد رشد خوبی بوده‌ایم.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان گفت: همچنین در زمینه صنایع سلولزی در کشور حرفهای زیادی برای گفتن داریم.

وی اضافه کرد: در عین حال سعی کردیم در حوزه صنایع دانش بنیان و صنایع نوین نیز گستردگی کارمان را حفظ کنیم و این در واقع یکی از فعالیت‌های صنعتی ما در استان است که هم اکنون هم به لحاظ کمی و هم کیفی تنوع خوبی در صنایع مان وجود دارد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان خاطرنشان کرد: با توجه به گستردگی که صنعت در کشورمان و در دنیا پیدا کرده نیاز است که بتوانیم در همه بخش‌ها ی صنعت این تنوع و گستردگی را حفظ کنیم.

وی در پایان ضمن تشکر از پیگیری‌ها و زحمات شکری نماینده مردم شهرستانهای تالش ، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی پیرامون دغدغه‌های موجود جهت رشد و توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی شهرستان های مذکور خاطر نشان کرد : مسئولان اجرایی استان با همکاری و مشارکت بیش از پیش میتوانند باعث رشد صنعت استان و ایجاد تولید و اشتغال برای جوانان شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.