به گزارش ایرنا رضا نجاتی روز یکشنبه در نشست شورای مبارزه با مواد مخدر این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری شوش افزود:این مواد مخدر در وسایل نقلیه جاسازی شده بودند که با هوشیاری پلیس کشف شده و 35 نفر خرده و عمده فروش مواد مخدر نیز دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.
وی همچنین از اجرای 15 مورد طرح پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر در شهرستان نیز خبر داد و گفت: در این رابطه سه کانون اصلی عرضه مواد مخدر با حکم قضایی پلمب شد.
فرماندار شوش بر ادامه طرح شناسایی و پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر در این شهرستان تاکید کرد و گفت: این طرح باید توسط نیروی انتظامی با جدیت پیگیری شود.
رییس شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان شوش با اشاره به نزدیکی فصل بازگشایی مدارس بر لزوم انجام آموزش های لازم به دانش آموزان و اولیاء و مربیان تاکید کرد.
وی گفت: باید از ظرفیت های مردمی و خانواده ها در زمینه پیشگیری از مواد مخدر استفاده کرد ضمن اینکه خانواده ها باید نسبت به این موضوع با حساسیت بیشتری عمل نمایند.
فرماندار شهرستان شوش بر جمع آوری مراکز عرضه قلیان در پارک ها و مناطق سطح شهر تاکید کرد وگفت: شهرداری ها و مرکز بهداشت با همکاری نیروی انتظامی در این خصوص اقدام لازم را به عمل آورند.
6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.