فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آباد غرب از دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ بهروز سرتیپ‌نیا با اعلام این خبر اظهار داشت: در یکی از محله‌های شهر اسلام آبادغرب در خصوص برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر، تیم‌های عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان اقدامات خود را در این خصوص آغاز کرده و طی یک هفته گذشته موفق شدند پنج منزل مسکونی را که محل توزیع و استعمال مواد مخدر شده بود، شناسایی کنند.

سرتیپ نیا افزود: نتایج تحقیقات در اختیار مقام قضایی قرار گرفت که بنا بر مفاد پرونده دستور بازداشت متهمان و بازرسی از مخفیگاه آنها صادر شد، لذا تیم‌های عملیاتی شب گذشته برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند.

وی عنوان کرد: در این عملیات پنج خرده فروش مواد مخدر که در مخفیگاهشان در حال بسته‌بندی مواد مخدر بودند، دستگیر و مقادیر زیادی مواد مخدر صنعتی و سنتی از آنان کشف شد، همچنین در اجرای ماده 113 قانون مبارزه با مواد مخدر این منازل پلمب و به نفع دولت مصادره شد.  

فرمانده انتظامی اسلام آباد غرب در پایان گفت: متهمان پس از دستگیری به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان منتقل شدند، و پس از تشکیل پرونده و تحویل به مقام قضایی، با صدور قرار وثیقه مناسب روانه زندان مرکزی شدند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.