حسین عباسی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: شهاب پیشانی دار قهرمان ارزنده اتومبیلرانی ایران و خوزستان که در این مسابقات حضور داشت به عنوان نایب قهرمانی دست یافت همچنین محمد نظارت دیگر اتومبیلران خوزستانی مقام چهارم این رقابت ها را از آن خود کرد.
دبیرهیات اتومبیلرانی و موتورسواری خوزستان ضمن رضایت از عملکرد ورزشکاران استان در این مسابقات گفت: با توجه به برگزاری مرحله اول رقابت های کار پارک دریفت کشور عملکرد بچه های اتومبیلران استان امیدوار کننده بود.
وی عنوان کرد: حسام ابراهیمی، شهاب پیشانی دار، سعید امامی، محمد نظارت، بهنام برومند و هیراد سفرچی اعضای تیم خوزستان را در این مسابقات تشکیل می دادند.
عباسی در خصوص شهاب پیشانی دار ملی پوش ارزنده کشور گفت: این رقابت ها برای پیشانی دار حالت تمرینی داشت چرا که رشته اصلی او دریفت است اما به دلیل این که چند روز دیگر باید به مسابقات بین اللملی اعزام شود با تشخیص خود در مسابقات رشته کار پارک دریفت کشور حضور یافت و نتیجه خوبی کسب کرد.
وی ادامه داد: پیشانی دار به عنوان تنها نماینده ایران اوایل مهرماه برای حضور در مسابقات بین المللی دریفت به ژاپن اعزام می شود که امیدواریم نتایج ارزنده ای در آن مسابقات کسب کند.
به گزارش ایرنا، مرحله اول مسابقات کار پارک دریفت قهرمانی کشور روز 25 شهریورماه به میزبانی مشهد برگزار شد.

6002 خبرنگار: پارسا شاکری**انتشار:کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.