به گزارش خبرآنلاین منطقه مازندران، بر اساس آخرین اعلان نظام رتبه بندی جهانی 2018education highe imet که در 13/6/96 منتشر گردیددانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل از میان ۱۱۰۲ دانشگاهی که در رتبه بندی جای گرفته اند حائز رتبه ۳۵۰-۳۰۱ گردید.

شایان ذکر است که دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل از میان ۱۸ دانشگاه ایرانی حاضر موفق به کسب رتبه اول گردید و دانشگاه های صنعتی امیرکبیر، علم و صنعت ایران، صنعتی اصفهان، صنعتی خواجه نصیر طوسی، صنعتی شریف، تبریز، تهران و علوم پزشکی تهران با کسب رتبه ۸۰۰-۶۰۱ در جایگاه دوم قرار گرفتند و همچنین دانشگاه های فردوسی مشهد، گیلان، اصفهان، شهید بهشتی و شیراز با کسب رتبه ۸۰۱- ۱۰۰۰ در جایگاه سوم جای گرفتند. این درحالیست که دانشگاه های الزهرا، بیرجند، یزد و زنجان در جایگاه بیش از ۱۰۰۰ قرار دارند.
دکتر مصطفی رحیم نژاد، رییس دفتر همکاری های علمی بین المللی، ضمن عرض تبریک به خانواده بزرگ دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل اعم از اساتید، کارمندان و دانشجویان جهت کسب این افتخار ارزنده، کسب این مقام را گامی بزرگ در ارتقای جایگاه بین المللی دانشگاه و زمینه ساز ارتباطات بین المللی بیشتر در آینده ای نزدیک دانست و اذعان داشت که این مهم، نتیجه تلاش مجدانه یکساله آن دفتر در جمع آوری، پالایش، ثبت و پیگیری اطلاعات بوده است.

 

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 741502
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.