به گزارش ایرنا، سید سیروس پورموسوی در نشست خبری پیش از دیدار 2 تیم فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان در هفته ششم رقابت های لیگ برتر در اهواز اظهار کرد: در بازی مقابل ایرانجوان بوشهر با وجود این که تمام بازیکنان مصدوممان شرایط بازی داشتند اما در عین ناباوری بازی را واگذار کرده و شرمنده هواداران شدیم.
سرمربی تیم فولاد خوزستان در پاسخ به این پرسش که آیا شکست فولاد مقابل ایرانجوان به دلیل پرداخت نشدن مطالبات بازیکنان بوده است افزود: خوشبختانه هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه هر آن چه که باید برای تیم ما مهیا کردند و این موضوع علت باخت ما در آن بازی نبود. در مقابل ایرانجوان به لحاظ فنی قدری ضعیف بودیم و از روی غفلت بازی را واگذار کردیم هر چند که من بارها این مورد را به بازیکنانم هشدار داده بودم.
وی با بیان این که به لحاظ فنی برتر از ایرانجوان بودیم اما از دید مسائل روحی و روانی کار از آن ها ضعیف تر بودیم گفت: در بازی‌ های حذفی فشار بیشتر روی تیم میزبان است چون هر چه از زمان بازی بیشتر بگذرد بگذرد روحیه تیم مهمان برعکس تیم میزبان بیشتر می شود همچنین استرس کار برای تیم میزبان چون در مقابل هوادارانش بازی می‌کند بیشتر می شود.
پورموسوی با اشاره به این که هشت تیم لیگ برتری از جام حذفی کنار رفتند که شش تیم از آنها مقابل یک حریف دسته یکی بازنده شدند افزود: اصلی ‌ترین دلیل حذف ما از جام حذفی تعطیلی سه هفته ای رقابت های لیگ برتر بود و این امر موجب شد که از شرایط بازی دور باشیم اما تیم های دسته یکی از شرایط آمادگی بهتری برخوردار بودند.
وی ضمن تسلیت به خاطر درگذشت یکی از هواداران فولاد خوزستان در خصوص بازی تیمش مقابل سپاهان اصفهان گفت: در طول تعطیلات روند تمرینی خوبی را پشت سر گذاشتیم و سعی کردیم بر روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کنیم. باز هم می گویم که حذف از جام حذفی چیزی از ارزش‌های ما کم نمی کند.
سرمربی تیم فولاد خوزستان با اشاره به این که 2 تیم فولاد و سپاهان شرایط همسانی دارند افزود: هر دو تیم از گردونه رقابت های جام حذفی کنار رفتند و قطعا تمام تمرکز خود را بر روی مسابقات لیگ خواهند گذاشت اما در بازی فردا سعی می کنیم با شکست سپاهان باخت خود را در جام حذفی به فراموشی بسپاریم.
وی در ادامه ضمن تبریک برد تیم پرسپولیس و صعود این تیم به دور بعد که باعث رشد فوتبال ایران شد افزود: قطعا نقش برانکو در این پیروزی بسیار موثر بود. او مربی بزرگی است و در رده ملی و باشگاهی کمک زیادی به فوتبال ایران کرده است. وقتی یک مربی خوب به ایران می‌آید و همه امکانات در اختیارش قرار می‌گیرد می‌تواند نتایج خوبی هم بگیردو برانکو از این موضوع مستثنی نیست.
پورموسوی در خصوص ورزشگاه اختصاصی تیم فولاد خوزستان افزود: قرار است در آبان ماه امسال این ورزشگاه در اختیار ما قرار گیرد که در صورت تحقق این موضوع در نیم فصل دوم بازی های خود را در این مکان برگزار می کنیم، ناگفته نماند که مسیر ورزشگاه فولاد آرنا مسیر بسیار دور است لذا امیدواریم سازمان اتوبوسرانی در خصوص حمل و نقل هواداران به این ورزشگاه با ما همکاری کند زیرا بازی بدون هوادار فایده ای ندارد.

6002 خبرنگار : پارسا شاکری**انتشار :کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.