به گزارش ایرنا، زلاتکو کرانچار روز چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیمش با فولاد خوزستان اظهار کرد: با توجه به این که 2 تیم سپاهان و فولاد از جام حذفی کنار رفتند قطعا در بازی فردا هر دو تیم برای بردن تلاش می کنند که این موضوع باعث جذابیت بازی می شود.
سرمربی تیم سپاهان با بیان این که به خوبی می‌دانیم که فولاد ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه را در اختیار دارد افزود: حریف را به خوبی آنالیز کردیم و امیدواریم با ارائه یک بازی خوب نتیجه ایده آل خود را کسب کنیم اگرچه آگاه هستیم که بازی مشکلی در پیش داریم.
وی به روند صعودی کیفیت بازی سپاهان در پنج بازی گذشته لیگ اشاره کرد و گفت: تیم ما تنها در گلزنی با مشکل مواجه است که امیدوارم از بازی فردا به بعد روند گلزنی تیم روی غلتک بیفتد.
کرانچار با اشاره به این که تیم فولاد مشابه شیری است که اگر زخمی شود خطرناک‌ ترین حیوان است افزود: تیم فولاد در جام حذفی مقابل یک تیم لیگ یکی از گردونه مسابقات کنار رفت لذا برای جبران آن نتیجه روبه‌روی ما قرار می‌گیرد هر چند که تیم ما نیز همین وضعیت را دارد.
وی با بیان این که در مقابل فولاد بازیکن مصدومی نداریم و با 20 بازیکن به اهواز آمده ایم افزود: در فصل جاری 9 بازیکن جدید به تیم ما اضافه شده و از این جهت یک تیم نوپا محسوب می شویم اما هنوز مشکلات زیادی داریم و باید تلاش کنیم. امیدوارم چرخه گلزنی تیم سپاهان در بازی فردا بالاخره به حرکت در بیاید و در ادامه شاهد پیشرفت این تیم شویم.
سرمربی سپاهان در خصوص برگشت دوباره علی کریمی به سپاهان گفت: علی کریمی در دیناموزاگرب از نظر بدنی از سایر بازیکنان عقب تر بود و من به عنوان سرمربی وقت این تیم زمان زیادی صرف کردم تا به شرایط ایده‌آل جسمانی برگردد و بتواند با هم پستی‌هایش در تیم رقابت کند که متاسفانه این کار جواب نداد و به دلیل عملکرد ضعیف دوباره به سپاهان برگشت، در هر صورت این موضوع برای علی کریمی درسی شد تا بیش از پیش به تمرینات خود ادامه دهد.
وی ادامه داد: علی کریمی بازیکن مورد علاقه من است و خودم درخواست کردم که او به سپاهان اضافه شود تا با تمرینات بیشتر همان بازیکن مدنظرم در دیناموزاگرب شود.
دیدار بین 2 تیم فولاد خوزستان و سپاهان در هفته ششم رقابت های لیگ برتر روز پنج شنبه در اهواز برگزار می شود.

6002خبرنگار: پارسا شاکری**انتشار :کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.