گسترش فولاد در تبریز، برای خودش و تیم همشهری‌اش می‌جنگد.

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، در چارچوب هفته بیست و ششم از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، تیم گسترش فولاد، فردا (پنجشنبه) در تبریز میزبان استقلال است.

گسترش فولاد که با ۳۲ امتیاز در رده نهم جدول قرار دارد، در صورت برتری مقابل استقلال می‌تواند تا رده پنجم بالا بیاید و اگر تیم تبریزی با اختلاف بیش از سه گل پیروز شود به رده چهارم صعود می‌کند.

از سوی دیگر، شاگردان علیرضا منصوریان هم که در نیم‌فصل دوم لیگ برتر عملکردی به مراتب بهتر از نیم‌فصل نخست داشتند و هفته قبل هم جایگاه دوم را از تراکتورسازی گرفتند، با برتری مقابل دیگر تیم تبریزی می‌توانند جایگاه دوم را برای خود تثبیت کنند و حتی در صورت لغزش پرسپولیس برابر پیکان در بازی امروز (چهارشنبه) می‌توانند نیم‌نگاهی هم به رسیدن به صدر و قهرمانی داشته باشند.

شاگردان فراز کمالوند، هفته گذشته توانستند تیم تراکتورسازی را با حساب یک بر یک متوقف کنند و تراکتورسازی با این تساوی، رده دوم جدول را از دست داد؛ آبی‌پوشان تبریزی فردا می‌توانند با غلبه بر استقلال، به حریف همشهری خود کمک کنند.

استقلالی‌ها در بازی قبلی خود با پیروزی یک بر صفر مقابل فولاد خوزستان، توانستند رده دوم جدول را بگیرند و انگیزه زیادی برای کسب پیروزی مقابل گسترشی‌ها دارند.

این دیدار از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه بنیان‌دیزل تبریز آغاز می‌شود و رضا کرمانشاهی، بابک داوری، هادی طوسی و سعاد وفا پیشه، داوران این بازی هستند.

در پنج بازی رو در روی قبلی دو تیم، استقلال سه بار به برتری رسیده و دو بازی هم با تساوی به پایان رسیده است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.