تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز، در گام نخست خود در نیم فصل دوم لیگ برتر به مصاف استقلال خوزستان می‌رود.

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و تراکتورسازی تبریز در چارچوب هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر، از ساعت 15:30 امروز (پنجشنبه) به مصاف هم می‌روند.

تیم فوتبال تراکتورسازی در فصل نقل و انتقالات تاکنون موفق به جذب احمد نوراللهی و امید عالیشاه شده و از آن طرف سروش رفیعی بازیکن تاثیرگذار این تیم از جمع شاگردان امیر قلعه‌نویی جدا شده و باید دید تیم تراکتورسازی چگونه جای خالی رفیعی را پر می‌کند. از طرفی وضعیت جاسم کرار و تراکتورسازی هم چندان مشخص نیست و شاید تراکتوری‌ها در این زمینه هم دچار مشکل شوند.

شاگردان پورموسوی در حالی میزبان تیم تراکتورسازی هستند که اخیراً در این تیم پرداختی‌هایی صورت گرفته و به لحاظ روحی روانی در شرایط بهتری قرار دارند. هرچند که آن‌ها شباهتی به تیم فصل گذشته خود ندارند ولی انتظار می‌رود که بتوانند نمایش قدرتمندی برابر تراکتورسازی رده دومی ارائه دهند.

لوسیانو ادینیو، سعید آقایی و شهرام گودرزی مصدومان سرخپوشان هستند که تیم را برای صفر به اهواز همراهی نکردند، از سوی دیگر علیرضا رمضانی نیز با آنها همراه نشده است. علیرضا رمضانی که نیم فصل اول را در تراکتورسازی مصدوم یا نیمکت نشین بود با کسب اجازه از امیر قلعه نویی قرار است از جمع تراکتورسازی جدا شود.

در دیدار رفت دو تیم که در تبریز برگزار شد، تیم‌ها به تساوی دو بر دو رضایت دادند.

گفتنی است؛ بر اساس اعلام دپارتمان داوری، احمد صالحی، سعید قاسمی، مهدی شفیعی و جواد رحیم‌زاده، داوران این بازی هستند.

خوزه میگوئل تکسیرا که روز گذشته به جای امیر قلعه‌نویی در نشست خبری قبل از بازی تیمش مقابل استقلال خوزستان حاضر شده بود، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما در دیدار فردا قسمت دوم بازی‌های لیگ را شروع می‌کنیم و سعی‌مان این است تا آغاز بهتری نسبت به نیم فصل اول داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: ما فصل گذشته در بازی با استقلال خوزستان مساوی کردیم و در این فصل می‌خواهیم با قدرت بیشتری برابر این تیم قرار بگیریم و به همین خاطر هدف ما از حضور در اهواز کسب پیروزی است.

مربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با اشاره به شناختش از نحوه بازی تیم حریف افزود: ما می‌دانیم که چند بازیکن استقلال خوزستان تغییر پیدا کرده است اما مدل بازی‌ آنها تغییری نکرده و تقریباً به همان شکل قبلی است.

تکسیرا در خاتمه عنوان کرد: استقلال خوزستان تیمی دارد که بازی کردن مقابل آن سخت است؛ این تیم در نیم فصل اول هم مشکلات زیادی برای ما بوجود آورد ولی با همه این تفاسیر ما خودمان را برای برد آماده کرده‌ایم.
انتهای پیام

منبع ‫:‬
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.