مدیر شهرک های صنعتی دزفول روز چهارشنبه در حاشیه آئین کلنگ زنی این واحدهای صنعتی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت:این واحدهای صنعتی شامل احداث یک واحد سردخانه 2 منظوره ،واحد خوشه طلایی در زمینه صنایع غذایی تولید روغن کنجد ،واحد محصولات چوب ام دی اف و یک واحد تولید صنایع غذایی می باشند که در شهرک صنعتی شماره 4 دزفول راه اندازی می شوند.
علیمردان جعفری افزود:با بهره برداری از این طرح های صنعتی زمینه اشتغال برای 75 نفر ایجاد خواهد شد.
وی اعتبار مورد نیاز برای راه اندازی این طرح ها را 85 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت:این واحدها نیاز به حمایت مالی دارند و اگر به موقع از تسهیلات بهره مند شوند انتظار می رود تا 2 سال دیگر به مرحله تولید و بهره برداری برسند.
وی اظهار کرد:با توجه به اینکه شهرک صنعتی شماره 4 دزفول یک شهرک تازه تاسیس است و مجوز زیست محیطی آن تازه اخذ شده است پیش بینی می شود تا پایان سال حداقل 20 سرمایه گذار دیگر در این شرکت مستقر شوند.
جعفری ادامه داد:در حال حاضر زیرساخت هایی چون آب،برق،گاز و مخابرات برای این شهرک صنعتی تامین شده و تا حدودی معابر و جدول گذاری آن نیز انجام شده است که انتظار می رود شرکت های خدمات رسان به ویژه شرکت گاز همکاری لازم را با واحدهای این شهرک داشته باشند.
به گزارش خبرنگار ایرنا در آئین کلنگ زنی این چهار واحد صنعتی معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت و مدیر عامل صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کشور ،مدیر کل صنعت،معدن و تجارت استان خوزستان و نیز فرماندار دزفول حضور داشتند.
جعفری در خصوص افتتاح سه واحد صنعتی در دزفول نیز گفت: واحد تولیدی پنل ساختمانی با 20 میلیارد ریال سرمایه گذاری ،‌ واحد بسته بندی خوراک دام روناش بیدخ با 35 میلیارد ریال سرمایه در زمینی به مساحت پنج هزار متر و اشتغال 20 نفر و نیز طرح توسعه واحد تولید کارتن با 15 میلیارد ریال سرذمایه گذاری از جمله طرح های مورد بهره برداری به مناسبت هفته دولت در دزفول می باشند.
7278/6068
خبرنگار:رقیه کردی-انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.