به گزارش ایرنا رئیس اداره صنعت ،معدن وتجارت دزفول روز چهارشنبه در آئین افتتاح این طرح ها در شهرک صنعتی شماره 2 دزفول گفت: برای راه اندازی واحد تولید نمای ساختمان روناش تولیدکننده فوم نمای بیرونی و تزئینات داخلی ساختمان با اشتغالزایی 10 نفر 22 میلیارد ریال هزینه شده است.
وی طرح توسعه واحد تولید کارتن محمد با 15 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و 12 نفر اشتغالزایی را دیگر طرح تولیدی مورد بهره برداری به مناسبت هفته دولت در دزفول عنوان کرد و گفت: کارخانه خوراک دام با سرمایه گذاری 30 میلیارد ریال نیز امروز در دزفول به بهره برداری رسید.
به گزارش خبرنگار ایرنا با حضور علی یزدانی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیر عامل صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کشور ساخت مسجد امام رضا(ص) در شهرک صنعتی شماره 1 دزفول با کمک مالی 'علی تقی زاده' از خیرین این شهرستان آغاز شد.
معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت در آئین بهره برداری از این واحدهای تولیدی بر حمایت دولت از بنگاه های کوچک اقتصادی تاکید کرد و گفت:تلاش دولت پرداخت تسهیلات کم بهره به واحدهای تولیدی است تا این این بنگاه های اقتصادی بتوانند در چرخه تولید و اشتغال فعالیت کنند.
7278/6068
خبرنگار:رقیه کردی-انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.