علیرضا مراد حاجتی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص استعفای خود از سمت رییس هیات گلف خوزستان گفت: بنا به دلایل شخصی و رسیدگی به امور زندگی خود به صورت کتبی استعفایم را به اداره کل ورزش و جوانان استان ارائه دادم.
رییس هیات گلف خوزستان با بیان این که در طول 10 سالی که عهده دار این سمت بودم تمام عناوین کشوری را برای استان تصاحب کردیم و استعدادهای درخشانی به جامعه گلف کشور معرفی کردیم افزود: در هر صورت باید فرد دیگری عهده دار این سمت شود تا از تجربیاتش در این رشته استفاده شود.
وی با بیان این که پایه و اساس گلف کشور از خوزستان است، گفت: در سال های اخیر از هشت تیم لیگ برتر 6 تیم آن متعلق به خوزستان بود و به نوعی گلف کشور را با نام این استان می شناسند.
حاجتی افزود: خوشبختانه در حال حاضر گلف استان به لحاظ زیرساختی و حضور ورزشکاران در تیم های ملی، در وضعیت بسیار خوبی به سر می برد و هم ساله به عنوان برترین هیات کشور شناخته می شود.
وی در پایان افزود: امروز استعفای خود را به صورت رونوشت ارائه و از مدیرکل درخواست کردم که برای هیات گلف استان یک سرپرست جدید تعیین کنند. امیدوارم با سر کار آمدن فرد جدید شاهد موفقیت های روزافزون گلف استان باشیم.
6002خبرنگار : محمد شاکری **انتشاردهنده :کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.