نایب قهرمانی و سومی تایم‌تریل انفرادی مرحله اول لیگ برتر دوچرخه‌سواری جاده، به تبریزی‌ها رسید.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان، مرحله اول لیگ برتر دوچرخه‌سواری جاده در سال 1396 که در شهر بروجرد برگزار می‌شود، امروز یکشنبه با انجام مسابقه تایم‌تریل انفرادی پیگیری و رکابزنان تیم شهرداری تبریز در این بخش صاحب دو سکو شدند.
 
در دومین روز از این مسابقات، 18 دوچرخه‌سوار از 10 تیم مسیر 32 کیلومتری را رکاب زدند که در پایان سعید صفرزاده و میرصمد پورسیدی از تیم شهرداری تبریز به تبریز عناوین نائب قهرمانی و سوم را از آنِ خود کردند.
 
در این ماده، آروین معظمی گودرزی رکابزن المپیکی تیم پیشگامان کویر یزد درحالی توانست به مقام قهرمانی برسد که روز گذشته در ماده استقامت جاده هم سکوی نخست را به خود اختصاص داده بود.
 
بدین ترتیب رکابزنان تیم شهرداری تبریز با کسب یک مقام نائب قهرمانی در ماده استقامت جاده توسط قادر میزبانی و دو عنوان امروز در بخش تایم‌تریل انفرادی به کار خود در این مرحله از مسابقات خاتمه دادند.
 
 
اولین المپیاد تیراندازی با کمان دختران زیر 18 سال شمالغرب کشور، با حضور تیم‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان و اردبیل سی ام وسی ویکم مردادماه به میزبانی تبریز در سالن امام علی(ع) برگزار شد.
 
این مسابقات در رشته های ریکرو و کامپوند و مسافت 18 متر داخل سالن و با حضور خانواده های شرکت کنندگان و جمعی از مسئولان شهری و استانی برگزار شد.
 
*نتایج انفرادی
ریکرو
مقام اول زهرا اسدی آذربایجان شرقی
مقام دوم نرگس صالح نورانی آذربایجان شرقی
مقام سوم فاطمه ملکی آذربایجان غربی
کامپوند
مقام اول فاطمه قاسمی راد زنجان
مقام دوم: بیتا عاشق زاده آذربایجان شرقی
مقام سوم: فاطمه خلیلی آذربایجان شرقی
 
*نتایج تیمی
مقام اول آذربایجان شرقی 1 طلا و 2 نقره
مقام دوم زنجان 1 طلا
مقام سوم آذربایجان غربی 2 برنز
 
 
مسابقات شنای آب‌های آزاد قهرمانی کشور آقایان در رده سنی عموم (بالای ۱۴ سال) به میزبانی استان گلستان برگزار می‌شود.
 
بر این اساس عباس جهانگیری،بهادر بهرامی و علی اصغر نجفی از آذربایجان شرقی برای حضور در این رقابت‌ها اعزام شدند.
 
رامین جوادی به عنوان مربی و سرپرست تیم اعزامی آذربایجان شرقی در کنار تیم حضور دارد.
 
این مسابقات اول و دوم شهریور ماه به میزبانی بندر گز استان گلستان در حال پیگیری است.
 
گفتنی است؛ 27 شناگر برگزیده کشور در قالب 9 تیم به رقابت می‌پردازند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.