محمود دشت بزرگ شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: فاز دوم آن نیز به ظرفیت 50 مگاولت آمپر در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد.
وی ادامه داد : فاز اول پست برق پردیس با اعتباری بالغ بر50 میلیارد ریال به پایان رسیده و فاز دوم نیز 150میلیارد ریال هزینه احداث در بر خواهد داشت.
دشت بزرگ از احداث پست برق 132/400 کیلو ولت شهید هاشمی اهواز خبر داد و گفت: احداث b 132 کیلو ولت دوم در پست 132/400 کیلو ولت شهید هاشمی با اعتباری بالغ بر نیز 25 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.
مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه ای خوزستان افزود: از برنامه های این شرکت انجام عملیات زیر بنایی برای شهرستانهای کارون،باوی و حمیدیه برای تجهیز در تاسیسات زیربنایی برق، پست های فشار قوی و خطوط انتقال در ولتاژهای مختلف است.
وی بیان کرد: بیشتر تجهیزات استفاده شده برای ساخت و بهره برداری از این پروژه ها توسط پیمانکاران، متخصصان و مهندسان داخلی نصب و راه اندازی شده است.
دشت بزرگ افزود: تعداد 100 پروژه پست و خط برق در حال حاضر در نقاط مختلف استان های خوزستان و کهگیلویه و بویر احمد به مرحله اجرایی رسیده و یا در حال تکمیل شدن هستند.
شرکت برق منطقه ای خوزستان، دارای 6 نیروگاه،160 ایستگاه انتقال و فوق توزیع برق است که غیر از تامین برق استان خوزستان، برق استان کهگیلویه و بویر احمد را نیز در پست های فوق توزیع برق تحت پوشش دارد .
7165/6064
خبرنگار:حمیدرضا ترابی فرد** انتشار دهنده: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.