فرماندار شهرستان بندر هندیجان گفت: از سازمان انتقال خوزستان درخواست کرده‌ایم که به اکیپی را به هندیجان اعزام کرده و از مردم خونگیری کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از هندیجان، کوروش مودت اظهار داشت: اهداء خون یعنی اهداء زندگی، لذا مردم این خطه سالیان مدیدی در امر خیر و ازخودگذشتگی پیش‌قدم هستند.

وی افزود: مردم هندیجان در سال‌های گذشته بیشترین اهداء خون را در منطقه داشته‌اند به‌طوری‌که در چند ساعت حضور اکیپ سازمان، بیش از 400 مورد خون‌گیری صورت گرفته است.

فرماندار هندیجان بیان کرد: درصورتی‌که اکیپ سازمان خون در هندیجان مستقر شود و اطلاع‌رسانی مناسبی صورت گیرد شاهد خواهیم بود که بیش از هزار کیسه خون توسط مردم هندیجان به نیازمندان اهدا می شود.

وی گفت: اهداء خون و اعضای بدن در جهت کمک به نیازمندان کار بسیار مهم و پسندیده‌ای است و در احادیث، روایات بزرگان دین مبین اسلام بر امر کمک‌رسانی به هم نوع بسیار تأکید شده است.

مودت عنوان کرد: بنده با رئیس سازمان انتقال خون استان خوزستان صحبت کرده و درخواست داده ام که جهت خون‌گیری از مردم مؤمن و خداجوی هندیجان، اکیپ انتقال خون در این شهر مستقر شود.

وی افزود: چند سالی است که اکیپ انتقال خون به هندیجان سفر نکرده است. لذا رئیس سازمان انتقال خون خوزستان به ما وعده داده که انشالله در جهت خون‌گیری اکیپ کامل با تجهیزات به هندیجان اعزام کنند.

فرماندار هندیجان بیان کرد: ما آمادگی کامل داریم تا از اکیپ سازمان انتقال خون استان پذیرایی کرده و بیمارستان بزرگ شهدا و اداره هلال‌احمر در جهت استقرار اکیپ آماده هستند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.