شهیار میرخشتی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تایید این حادثه اظهار کرد: ساعت 13:55 دقیقه روز جمعه دو تن از اعضای یک خانواده از اهالی روستای دره نی اولیا شهرستان آغاجاری در رودخانه مارون غرق شده و جان خود را از دست دادند.
همچنین اصغر رسالت خواه مسئول اورژانس 115 آغاجاری در رابطه با غرق شدن دو تن از اهالی روستای دره نی اولیا گفت: پس از تماس با واحد اورژانس امیدیه در ساعت 13:55 و اعلام غرق شدگی دو تن از اعضای یک خانواده در رودخانه مارون ،همکاران ما در اورژانس جایزان ، به سرعت در محل حادثه حاضر شدند.
وی افزود: یکی از همکاران از شهرستان بهبهان به طور اتفاقی در محل حادثه حضور داشت که با کمک اهالی روستای آب باران ، این دونفر را از آب خارج کردند.
مسئول اورژانس 115 آغاجاری گفت: متاسفانه از زمان غرق شدن تا خارج کردن این دونفر از زیر آب حدود 40 دقیقه طول کشیده است.
وی بیان کرد: یکی از این دو نفر دختر بچه چهارساله ای به نام هستی بیژنی است که به بیمارستان آغاجاری انتقال داده شد واگرچه تیم اورژانس در بیمارستان آماده رسیدن آن ها بودند اما کودک چهار ساله و عمویش هیچ گونه علائم حیاتی نداشته و تلاش برای نجات آنان بی نتیجه ماند.
شهرستان آغاجاری از شهرستان‌های استان خوزستان در جنوب غربی ایران است. جمعیت آن بیش از پانزده هزار نفر است که از اقوام بختیاری، ترک و عرب تشکیل شده است.
اورژانس 115 خوزستان 200 دستگاه آمبولانس و 142 پایگاه شامل 51 شهری و 91 جاده ای دارد که از این تعداد 96 پایگاه شامل 37 شهری و 59 جاده ای مربوط به دانشگاه علوم پزشکی اهواز است.
7152/6064
خبرنگار: محمدرضاخبازان** انتشار دهنده: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.