به گزارش ایرنا این دیدار عصر دوشنبه در زمین اکباتان تهران برگزار شد که در پایان تیم پیکان تهران با نتیجه 2 بر یک به برتری رسید.
دیدار تدارکاتی 2 تیم صنعت نفت آبادان و پیکان تهران در حالی با نتیجه ٢بر یک به سود میزبان تهرانی به پایان رسید که آبادانی ها که تیم برنده نیمه نخست بودند، در نیمه دوم با ٩ تعویض و حضور بازیکنان جوان بازی کردند.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در این دیدار با ترکیب ابتدایی ناصر سالاری، مرتضی اسدی، علی عبداله زاده، حسین ساکی، حسین بغلانی، جاسم کرار، مگنو باتیستا، آگوستو سزار، امید جهانبخش، محمدجواد کردونی و لوسیانو پریرا وارد میدان شد.
در بیست و دومین دقیقه دیدار حرکت پا به توپ کرار جاسم تا درون محوطه جریمه پیکان ادامه داشت که شلوغی محوطه جریمه حریف باعث خنثی شدن این موقعیت شد.
در دقیقه ٢٤ واکنش خوب ناصر سالاری، فرصت پیکانی ها در مقابل دروازه صنعت نفت را از بین برد.
در دقیقه ٣٦ لوسیانو پریرا پشت محوطه جریمه پیکان با پاس محمدجواد کردونی صاحب موقعیت شد تا ضربه دقیق این بازیکن نخستین گل مسابقه را برای صنعت نفت رقم بزند.
در دقیقه ٤٣ ضربه کرار جاسم بعد از عبور از دروازه بان پیکان توسط مدافع حریف از روی خط دروازه برگشت داده شد.
در دقیقه ٥٥ ضربه مرتضی آقاخان از بین مدافعان تیم فوتبال صنعت نفت عبور کرد و به گل تساوی دیدار بدل شد.
در آخرین دقایق مسابقه پیکانی ها به دومین گل خود دست یافتند تا این بازی تدارکاتی در نهایت با نتیجه ٢بر یک به سود میزبان به پایان برسد.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که اردوی آماده سازی خود را در تهران برپا کرده ، در نخستین دیدار از هفدهمین دوره رقابت های لیگ برتر ایران روز ششم مرداد ماه سال جاری میزبان استقلال تهران است.
7104/6002**خبرنگار:مسعود گادار**انتشار دهنده :کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.