رئیس شبکه بهداشت و درمان هندیجان گفت: ریختن لجن‌ها روی آسفالت شهر هندیجان برای سلامتی مردم مضر است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر هندیجان، جلسه شورای سلامت شهرستان هندیجان با حضور فرماندار و مسئولان در سالن اجتماعات فرمانداری هندیجان برگزار شد.

مجتبی درویش شهردار هندیجان در این جلسه اظهار داشت: در خصوص کشتارگاه شهرداری هندیجان با توجه به بازدید فرماندار از آن، شرایط آن مطلوب نیست ولی نسبت به قبل بهتر شده است.

وی افزود: در محیط بیرونی کشتارگاه تدابیری ازجمله دیوارچینی و درب جلوی آن اصلاحاتی صورت گرفته است. بیرون کشتارگاه نیز اصلاح و تغییراتی که لازم است را انجام خواهیم داد.

شهردار هندیجان بیان کرد: ما از هندیجان، ماهشهر تا بندر امام خمینی (ره) بیش از 120 کیلومتر جوی و جدول داریم. 50 نیرو خدمات شهری در شرایط کاری که شهرداری دارد در حال تلاش هستند.

وی گفت: در حال حاضر ما لجن‌های جوی و جدول شهر را در حاشیه ریخته و بعد از چندین دقیقه که خُشک شد جمع‌آوری و مکان آن را تمیز می‌کنیم.

ریختن لجن روی آسفالت زیبایی شهر و سلامتی را به خطر می‌اندازد

ناصر حاتم زاده رئیس شبکه بهداشت و درمان هندیجان در این جلسه، اظهار داشت: هنگامی‌که این لجن‌ها روی سطح خیابان و پیاده‌رو ریخته می‌شود، خشک‌شده و ضمن تردد وسایل نقلیه بر روی لجن‌ها سبب برگشت آن به هوا می‌شود. این برای سلامتی مردم مُضر است.

وی افزود: پخش شدن لجن‌ها در هوا برای سلامتی مردم مشکل ایجاد کرده و زیبایی شهر را تخریب و نظافت آن را بی‌اثر می‌کند، این لجن‌ها نباید به سطح آسفالت ریخته شوند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان هندیجان بیان کرد: با این روش فعلیِ جمع‌آوری لجن‌ها که مقداری ریخته یا رها می‌شود، مشکل‌ساز خواهد شد. برداشت لجن‌ها باید به سمتی رفته که از نظر بهداشتی مشکلی نداشته باشد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.