به گزارش ایرنا اخلاق محمدیان دوشنبه در دومین نشست با اعضای کلینیک صنعت محل شرکت شهرک های صنعتی استان بیان کرد: کلینیک صنعت متشکل از اساتید دانشگاهی، پژوهشگران و صاحبنظران در حیطه صنعت است که دغدغه عارضه یابی، ریشه یابی و رفع موانع تولید، ارتقای بهره وری و افزایش سطح کیفیت محصولات نهایی را دارند.
محمدیان اجرای برنامه های حمایتی را مستلزم فرهنگ سازی دانست و افزود:تولید کنندگان باید نسبت به کار خود حساس باشند نسبت به حل موانع و مشکلات نیز از خود تمایلی نشان نمی دهند و این امر نه تنها در خصوص ارتباط برقرار کردن آنان با اعضای کلینیک صنعت بلکه در تمامی موارد حمایتی همچون شرکت در دوره های آموزشی، نمایشگاه ها، سمینارها و ... صدق می کند.
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان خواستار پیش قدم شدن اعضای کلینیک صنعت در مقوله شناسایی مشکلات بنگاه های کوچک و متوسط صنعتی شد و عنوان کرد: باید با گفتگو و مذاکره تولید کنندگان را مجاب نمود که در صورت برطرف نمودن موانع موجود می توانند ارزش افزوده، میزان فروش و سطح مصرف انرژی خود را مدیریت کنند چرا که حلقه ای که در حوزه مدیریتی استان با مشارکت دستگاه های دولتی، بانک ها، مشاوران و جامعه دانشگاهی شکل گرفته است فرصت مطلوبی در راستای تقویت نمودن ارتباط جامعه دانشگاهی و صنعت در خوزستان به شمار می رود.
وی از کسب مقام اول فن بازار منطقه ای خوزستان در بین فن بازارهای منطقه ای سراسر کشور خبر داد و گفت: چنین دستاوردی به منزله توانمندی استان در بخش انتقالات فناورانه است و بهره گیری از این تجربیات و دستاوردها را می توان منشأ توسعه اقتصادی و صنعتی دانست.
بر اساس این گزارش کلینیک صنعت در استان فعال است و به طور سیار در شهرک های صنعتی به صنعتگران مشاوره و راهکار می دهد تا در فعالیت های اقتصادی و صنعتی خود موفق باشند.
7158/6002
خبرنگار: زینب فرحانی**انتشار دهنده : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.