به گزارش ایرنا رضا نجاتی روز شنبه در نشست کمیته برنامه ریزی با حضور نماینده مردم شوش در مجلس در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: امسال اعتباری بالغ بر 230 میلیارد ریال از محل تملک دارایی ها و همچنین 210 میلیارد ریال دیگر هم از محل اعتبارات ماده 180 به شهرستان شوش تخصیص داده شده است.
وی گفت: دولت به رغم محدودیت های مالی نگاه ویژه ای را در زمینه توجه به رفع محرومیت های استان و شهرستان شوش از جمله موضوع ریزگردها، آب شرب و فاضلاب داشته و اعتبارات خوبی را در این زمینه تخصیص داده است .
نجاتی گفت:در سال 95 با وجود محدودیت های اعتباری، مسئولان دستگاههای اجرایی توانستند با برنامه ریزی و هدایت کارها اقدامات بسیار خوبی را برای مردم شهرستان انجام دهند.
فرماندار شوش گفت: این اعتبارات در 25 فصل و 140 پروژه تعریف شده اند که برای تکمیل پروژه های نیمه تمام در تمامی بخش ها ازجمله در حوزه های عمران شهری و روستایی، راه و ترابری ، راه روستایی و آبرسانی در شهرستان شوش هزینه می شود.
نجاتی گفت: این اعتبارات ابلاغ شده صرف پروژه های نیمه تمام و بالای 80 درصد پیشرفت خواهد شد.
رییس شورای برنامه ریزی شهرستان شوش تلاش و پیگیری جدی مسئولان دستگاه های اجرایی در راستای جذب اعتبارات تخصیصی برای تکمیل طرح های نیمه تمام و پروژه های جاری شهرستان و همچنین پروژه هایی که تاثیر بسزایی در زندگی مردم داشته باشند را خواستار شد.
وی گفت: امید می رود در سال 1396 با همکاری و همراهی دستگاههای عضو کمیته برنامه ریزی شاهد شرایط بهتری برای مردم شهرستان شوش باشیم.
سید راضی نوری نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست خواستار تخصیص اعتبارات و توجه به مناطق محروم و همچنین رفع نیازهای اساسی مردم شد.
در این نشست لیست توزیع پیشنهادی اعتبارات تملک دارایی شهرستان و پروژه های هر دستگاه اجرایی اعلام شد و در پایان هر یک از رؤسای ادارات پیشنهادات خود را در این زمینه اعلام کردند.
7280/6002/
خبرنگار:مجتبی پناهی**انتشار دهنده : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.