به گزارش ایرنا نخستین جشن دانش آموختگی دانشجویان ورودی 1394 رشته فناوری اطلاعات گرایش ارشد شبکه های کامپیوتری موسسه آموزش عالی الکترونیکی بر خط اهواز شنبه برگزار شد .
بر اساس این گزارش دراین مراسم رئیس موسسه آموزشی عالی الکترونیکی برخط ضمن تشویق دانش آموختگان به ادای احترام به والدینی که این امکان را برای تحصیل آنها فراهم آورند خاطرنشان کرد: امروز روز بزرگ و پرخاطره ای برای شما ، خانواده هایتان ، مسئولان دانشگاه و همچنین برای من است.
فریدون شعبانی نیا عنوان کرد: بسیار خوشحالم که امروز شاهد به ثمر نشستن تلاشهای اساتید ، هیات موسس و هیات امنای موسسه هستم و 38نفر درمقطع کارشناسی ارشد از موسسه آموزش عالی الکترونیکی برخط فارغ التحصیل می شوند. امروز درشرایطی اولین جشن فارغ التحصیلی دانش آموختگان موسسه را جشن می گیریم که موسسه در مدت عمرکوتاه خود تمام مراحل قانونی ثبت را پشت سرگذاشته واکنون حتی عضو سیستم بین المللی ICDE می باشد.
درپایان مراسم دانش آموختگان ضمن قرائت دسته جمعی سوگند نامه لوح تقدیر از دست اساتید و مسئولین موسسه دریافت کردند.
براساس این گزارش مجوز اصولی تأسیس مؤسسه آموزش عالی الکترونیکی برخط مبتنی بر آموزش الکترونیکی در سال1393 و مجوز قطعی فعالیت در 1394 از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دریافت شده و نخستین فارغ التحصیلان این موسسه پایان تحصیلی خود را جشن گرفتند.
7158/6002
خبرنگار: زینب فرحانی**انتشار دهنده : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.