معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش دزفول روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت:تاکنون 16 مجوز کانون تابستانه در مدیریت آموزش و پرورش دزفول صادر شده که در فصل تابستان در 65 رشته قرآن و معارف،فرهنگی هنری،آموزشی و ورزشی فعالیت خواهند داشت.
علی پورابراهیم افزود:این رشته ها برای تمام سلیقه ها از جمله آموزش کتب درسی مانند فیزیک و شیمی تا رشته های هنری مانند خطاطی و آشپزی برای دانش آموزان کودک و نوجوان دزفولی در نظر گرفته شده است .
وی با اشاره به اینکه فعالیت رشته های ورزشی کانون های تابستانه دزفول امروز آغاز شده است گفت:15 رشته ورزشی مختلف از جمله فوتبال،والیبال،بسکتبال،پیلاتس ، کشتی ،آمادگی جسمانی ،تنیس و ایروبیک برای دانش آموزان دزفول در نظر گرفته شده است تا در فصل تابستان بتوانند اوقات فراغت خود را به بهترین نحو سپری کنند.
پورابراهیم اضافه کرد:برنامه های درنظر گرفتهشده در 2 دوره 45 روزه برای دانش آموزان اجرا خواهند شد .
معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش دزفول با بیان اینکه استقبال دانش آموزان از رشته های ورزشی بسیار زیاد بوده است پیش بینی می شود بالای پنج هزار دانش آموز در این کلاس ها حضور یابند.
وی افزود:با توجه به گرمای شدید امسال در تابستان از تمام امکانات آموزش و پرورش برای ارائه خدمات و فراهم کردن فضای مناسب برای دانش آموزان استفاده خواهد شد تا خللی در برنامه ها ایجاد نشود ضمن اینکه از ظرفیت مساجد نیز استفاده خواهد شد.
پارسال حدود سه هزار و800 نفر در طرح اوقات فراغت دانش آموزان دزفول شرکت کردند.
جمعیت دانش آموزی شهرستان دزفول حدود 74 هزار نفر است.
7278/6068
خبرنگار:رقیه کردی-انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.