عباس سلطانیان روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا فزود :مرحله استانی پانزدهمین دوره مسابقات آزمایشگاهی دانش آموزی در پژوهشسرای معلم آموزش و پرورش ناحیه یک کرج برگزار شد.
وی اظهار کرد: این مسابقات با هدف آشنایی دانش آموزان با محتوای درسی به صورت عملی و کاربردی در رشته های پایه در البرز برگزار شد.
وی بیان کرد: در این دوره از مسابقات دانش آموزان دختر و پسر سوم دوره دوم متوسطه در رشته های فیزیک، شیمی و زیست شناسی و پایه دهم با یکدیگر به رقابت پرداختند.
وی با اشاره به اینکه در این دوره از مسابقات 96 دانش آموز در قالب 12 تیم از نواحی و مناطق هشت گانه آموزش و پرورش البرز شرکت کردند، یاد آور شد: این دوره از مسابقات به مدت دو روز در پژوهشسرای معلم ناحیه یک کرج اجرا شد.
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش ناحیه یک کرج خاطر نشان شد: در این مسابقات، دانش آموزان برگزیده نواحی و مناطق آموزش و پرورش البرز در قالب تیم های سه نفری شرکت کردند.
سلطانیان مدت زمان اجرای این مسابقات را در پایه دهم را 190دقیقه، زیست 140 دقیقه ، شیمی 95 دقیقه و فیزیک را 125دقیقه ذکر کرد.
وی تصریح کرد: سارا سلیمی نیا ، فائزه قلی زاده ، سمیرا شیخا، ستایش موسوی، نعیمه داوود خانی ، مهدیه کاشفی، پگاه قراگوزلو، محدثه خوش صحبت ، سارا قهرمانی ، نیلوفر متولی ، حنانه قهرمانی و لیلا ضیایی در این دوره از مسابقات موفق به کسب رتبه برتر در مرحله استانی پانزدهمین دوره مسابقات آزمایشگاهی دانش آموزی شدند.
وی اضافه کرد: نفرات و تیم های برگزیده در تابستان 96 برای شرکت در مرحله کشوری اعزام می شوند.
البرز 440 هزار دانش آموز دارد.
2819 /1535خبرنگار: مهین مالمیر** انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.