به گزارش ایرنا مردم خداجو و ولایت مدار گتوند ساعت 7:30 دقیقه صبح امروز پس از یک ماه میهمانی پروردگار و روزه داری در صفوف بهم پیوسته نماز عید سعید فطر را با شکوه خاصی به امامت حجت الاسلام محمدعلی شاه آبادی امام جمعه گتوند اقامه کردند.
امام جمعه گتوند ضمن تبریک عید سعید فطر این روز را بندگی و رهایی از گناهان دانست و افزود: عید سعید فطر روز نزول رحمت پروردگار بر میهمانان الهی است.
حجت الاسلام شاه آبادی یاد آوری کرد: روزه داری یکی از اعمال بسیار ارزشمند دینی است که خداوند اجر و پاداش آن را خودش وعده داده است.
همچنین صندوق‌هایی برای جمع‌آوری فطریه و زکات و کفاره نیز در نقاط مختلف بر جانمایی شده و فطریه شهروندان را جمع آوری کردند.
به گزارش ایرنا،نماز عید سعید فطر علاوه بر مرکز شهرستان در شهرهای سماله،صالح شهر،جنت مکان و ترکالکی از توابع شهرستان گتوند نیز در حسینیه ها،فاطمیه و مساجد با حضور گسترده مردم و شورخاصی در این شهر ها برگزار شد.
7467/6068
خبرنگار: باقرابراهیمی**انتشار:محمدعلی فریدپناه کانال خبری ایرنا خوزستان: irnaahvaz@ برای دریافت لحظه به لحظه اخبار استان خوزستان به کانال http://www.telegram.me/irnaahvaz بپیوندید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.