به گزارش خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی حجت الاسلام نعمت اله خدامی روز دوشنبه در خطبه های نماز عید فطر افزود:از مسئولان انتظار می رود به مسائل فرهنگی بیشتر توجه کنند و از جوانان فرهنگی و تلاشگران این عرصه حمایت کنند.
وی در ادامه با تاکید بر ضرورت حفظ وحدت داخلی و سیلی زدن های مداوم به دشمنان گفت:نیروهای جان برکف این مرز و بوم با از خود گذشتگی ، گروه های تروریستی را در مرزها و مناطق مختلف کشور نابود می کنند تا آثار شوم این تروریست ها متوجه مردم نشود ، تامین امنیت مردم مهمترین خدمت متولیان مربوطه است.
حجت الاسلام خدامی با بیان اینکه حدود چهار دهه است به دشمن سیلی می زنیم افزود: پرتاب 6 موشک به سمت مواضع داعش ، معادلات نظامی دشمن را بر هم زد ، مدیریت ارشد نظام سلطه با این کار متوجه اهمیت موضوع شد و نیروها و جریان های سیاسی داخل ما به حداکثر وحدت رسیدند ضمن اینکه این اقدام تذکری به رییس جمهوری بیسواد امریکا بود.
وی در خاتمه با انتقاد از سند 2030 و اینکه دشمن جنگ نرم خود را تعطیل نکرده است گفت:این سند نسخه شفابخشی نیست و این گونه اسناد با مبانی اسلامی ما همخوانی ندارد.تمام این سند نقشه کشیدن دشمن برای یک نسل است تا جوانان این سرزمین را متناسب با اهداف خود تربیت کند.
خطیب نماز عید فطر در اندیمشک با تاکید بر ضرورت فراهم کردن زمینه ازدواج جوانان گفت:یکی از راههای نفوذ شیطان و دشمن ، شهوات است لذا بستر ازدواج جوانان باید فراهم شود.
6068/7281
خبرنگار : زهرا دهقان ** انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.