به گزارش ایرنا جمعی از کارکنان این شرکت صبح روز سه شنبه با تجمع در مقابل این شرکت در 20 کیلومتری شهر شوش خواستار پیگیری مطالبات صنفی خود شدند.
چند نفر از کارگران این شرکت در تماس با دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشتند:با گذشت 23 روز از ماه خرداد تاکنون حقوق اردیبهشت ماه کارکنان پرداخت نشده است.
آنان افزودند: طرح طبقه بندی مشاغل نیز با وجود وعده داده شده طی 2 سال اخیر تاکنون در این شرکت اجرایی نشده است.
مدیر عامل گروه صنایع کاغذ پارس هفت تپه نیز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی در خصوص مطالبات کارگران این شرکت گفت: حقوق فروردین ماه کارکنان این شرکت پرداخت شده و تنها پرداخت حقوق اردیبهشت ماه آنان با تاخیر 12 روزه مواجه شده است که در چند روز آینده به آنان پرداخت می شود.
محمدجواد مقدم با بیان اینکه پرداخت حقوق در این شرکت طبق برنامه ، دهم به دهم هر ماه انجام می شود افزود: علت تاخیر 12 روزه در پرداخت حقوق کارگران این شرکت اجرای طرح های توسعه ای در روند تولید این شرکت بوده ضمن اینکه پرداخت حقوق کارکنان در چند روز آینده در اولویت است.
وی همچنین در خصوص اجرای طرح طبقه بندی مشاغل در گروه صنایع کاغذ پارس افزود: اجرای این طرح به یک شرکت مشاور واگذار شده و آخرین مراحل اجرایی را طی می کند.
مدیر عامل گروه صنایع کاغذپارس افزود:هزینه اجرای طرح طبقه بندی مشاغل به شرکت مشاور پرداخت شده و انتظار می رود این طرح از ' ماه آینده' در این شرکت اجرایی شود.
وی دیگر مطالبه کارگران را تجهیز اتوبوس های سرویس کارگران به کولر عنوان کرد.
مقدم ، چشم انداز کار و تولید در شرکت گروه صنایع کاغذپارس را مثبت و رو به جلو و پیشرفت ارزیابی کرد و گفت: با تلاش شبانه روزی کارکنان و کارگران سختکوش این شرکت ، طرح های توسعه ای نیز در دست اجراست.
وی تعداد کارگران شاغل در این شرکت را 800 نفر عنوان کرد.
گروه صنایع کاغذپارس در سال 1346 در شمال خوزستان تاسیس و در سال 1349 به عنوان نخستین واحد تولید کاغذ از خمیر به بهره برداری رسید.
سهام این شرکت در سال 1392 به بخش خصوصی واگذار شد و گروه صنعتی گلریز قم هم اکنون سهامدار گروه صنایع کاغذ پارس است.
گروه صنایع کاغذپارس ، نخستین واحد تولید کننده کاغذ از خمیر باگاس (تفاله نیشکر) تولید کننده انواع خمیر کاغذ ، کاغذ چاپ و تحریر ، فلوتینگ ، کرافت لاینر برد است که در کنار شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه احداث شده است.
6068/7280
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.