به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدمحمد امام در خطبه های نماز جمعه این هفته شوش این حرکت کوردلانه را محکوم کرد و افزود: این ماجرا با اقتدار نیروهای سپاه، بسیج، ارتش، نیروهای نظامی، امنیتی و اطلاعاتی در کمترین زمان مهر پایان خورد و حامیان این اقدام تروریستی به لطف خدا و با یاری مدافعان حرم و وطن، شاهد انتقامی بزرگ خواهند بود.
امام جمعه شوش با تشکر از تلاش نیروهای جان بر کف سپاه و بسیج، ارتش، نیروی انتظامی و امنیتی در مبارزه با تروریسم گفت: مردم به خوبی می دانند بیداری و هوشیاری این نیروها است که امنیت کشور را در میان طوفان ناامنی منطقه حفظ کرده است.
وی بیان کرد: ایران اسلامی با این گونه حمله ها هرگز به خود نخواهد لرزید و مقاومت و پایداری ملت در مقابل حمله ها و نقشه های شوم دشمنان تقویت خواهد شد.
وی با اشاره به جنگ هشت ساله و از خودگذشتی مردم در این جنگ نابرابر عنوان کرد:حملات تروریستی موجب افزایش خشم و نفرت مردم ایران نسبت به عوامل اینگونه اقدامات ضد بشری شده است.
خطیب جمعه شوش با اشاره با شهادت بیش از 17 هزار نفر از هموطنان ایران اسلامی از بدو پیروزی انقلاب تاکنون بدست تروریست ها گفت: آمار نشان می دهد که تنها تعداد اندکی از این شهدا از شخصیت های سیاسی کشور بوده و بیشترشهدای ترور را مردم عادی تشکیل می دهند.
وی در ادامه، سند 2030 را مغایر با ارزش های اسلامی و دینی ملت دانست و گفت: به فرموده رهبری اینکه دیگران برای نظام آموزشی فرزندان ما سند بنویسند و امضا و ابلاغ شود با عزت و استقلال ملت ایران در تناقض است و امت اسلامی به عنوان یک مطالبه عمومی در مقابله با خدشه دار شدن استقلال نظام آموزشی خود مقاومت می کند.
وی همچنین با تبریک میلاد امام حسن مجتبی(ع) افزود: صلح قهرمانانه امام حسن (ع) با معاویه سبب حفظ ارزشهای اسلامی و مکتب اهل بیت (ع) و آشکار کردن چهره خبیث معاویه بر امت اسلامی شد.
7280/6068
خبرنگار:مجتبی پناهی** انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.