به گزارش ایرنا، حجت الاسلام جعفر محسن زاده در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان نظرآباد افزود:بیست و هشتمین سالگرد رحلت امام عزیزرضوان الله تعالی علیه را گرامی می داریم ، شخصیت گرانقدری که در مکتب سیاسی خود همواره نگاه ویژه به جایگاه مردم داشت .
وی بیان داشت : امام راحل (ره ) حضور مردم را در صحنه ها باطل السحر فتنه ها و تهدیدها می دانست که امسال با تدابیر و برنامه ریزی دست اندر کاران باید مراسم سالگرد رحلت امام بزرگوار پر شورتر از گذشته برگزار شود.
امام جمعه نظرآباد همچنین بیست و هشتمین تلالوء خورشید روشنایی بخش انقلاب یعنی رهبری رهبر معظم انقلاب را گرامی داشت گفت: سلامتی ایشان را از خدای متعال مسئلت می داریم.
وی با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم با حضور پرشورمردم برگزارشد، گفت: این انتظار هم وجود دارد که همه رقبا نسبت به اعلان نظر شورای نگهبان تمکین کنند و نظر این نهاد قانونی که از نهادهای ارزشمند و ارکان نظام اسلامی به شمار می آید فصل الخطاب بدانند کما اینکه در اظهارنظرهای رقبای محترم هم اینگونه آمده است.
محسن زاده افزود: رئیس جمهوری محترم به عنوان سکاندار قوه مجریه کشورباید از حمایت همگان بهره مند شود و ازسوی دیگر
اصلی ترین نکته ای که از رئیس جمهور انتظار می‌رود این است که مواضع و رویکردهای برنامه ای و اجرایی دولت با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب تنظیم شود.
وی بیان داشت : باید بیش از پیش مراقب توطئه ها و حیله و نفوذ دشمنان قسم خورده این ملت بود، اخیرا سنای آمریکا یک پرونده ای را برای تحریم جمهوری اسلامی ایران دوباره باز کرده است.
امام جمعه نظرآباد گفت: دشمنان هر قدر ملت ایران را تحریم کنند، این ملت مقاوم تر خواهد شد ما زمانی در علم و فناوری رشد کردیم که تحریم بودیم، زمانی محصولات دانش بنیان تولید کردیم که تحریم بودیم، ملت ایران 8 سال زیر آتش دشمن یک وجب خاک را هم در اختیار آن ها نگذاشت و تسلیم آن ها نشد.
وی ادامه داد: دشمنان اگر آن ها فکر می کنند که می توانند ملت ما را از آرمان ها و ارزش های اسلامی و امام عزیز فاصله بدهند این خیال باطل است .
وی سالروز رحلت حضرت خدیجه کبری (س ) را به نمازگزاران تسلیت گفت.
6155/1535خبرنگار: مژگان السادات سجادی ** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.