علی خدری غریبوند روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد:در انتخابات 29 اردیبهشت ماه مریم فتاحی با 3 هزار و 323 هزار رای، مهراب مرادی سلطانی با 3 هزار و 61 رای، حمید سرداری با2 هزار و 990 رای، جبار سلامی با 2 هزار و 558 رای و صادق علی دادی با2 هزار و 537 رای با کسب بیشترین آرا به عنوان اعضای اصلی شورای شهر گتوند انتخاب شدند.
وی افزود:گودرز شاپوری با 2هزار و 280رای،حسین ساقی با 2هزار و 44رای و علی راشدی با 2هزار و 39 به عنوان اعضای علی البدل شورای شهر گتوند انتخاب شدند.
خدری غریبوند تعداد افراد واجد شرکت در این انتخابات را در شهرستان گتوند 43 هزار نفر عنوان کرد و گفت:میزان مشارکت مردم در انتخابات در این شهرستان 87 درصد بوده است.
پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دیروز جمعه 29 اردیبهشت برگزار شد.
شهرستان گتوند با 74 هزار نفر جمعیت دارای دو بخش مرکزی و عقیلی و پنج شهر گتوند ، صالح شهر ، ترکالکی ، سماله ، جنت مکان و نیز 45 روستا می باشد.
7467/6068 خبرنگار:باقرابراهیمی **انتشار:محمدعلی فریدپناه کانال خبری ایرنا خوزستان: irnaahvaz@ برای دریافت لحظه به لحظه اخبار استان خوزستان به کانال http://www.telegram.me/irnaahvaz بپیوندید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.