به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه در خطبه های این هفته نمازجمعه دزفول در مصلای امام علی (ع) افزود:انتخابات در کمال امنیت و با حضور حداکثری مردم برگزارشد که در هیچ نقطه جهان از لیبرال ترین کشورها تا دموکرات ترین کشورها چنین حضوری مشاهده نشده است.
وی ضمن تقدیر از نیروهای انتظامی و سربازان گمنام امام زمان (عج) که امنیت انتخابات را بر عهده داشتند گفت:اکنون از رئیس جمهوری منتخب انتظار می رود به دغدغه های مردم از جمله اشتغال ،مبارزه با فساد و توجه به محرومان رسیدگی کند زیرا مردم به شدت از فساد اداری ،بیکاری و بی عدالتی می نالند .
وی همچنین از مسئولان شهری دزفول خواست با راه اندازی کارخانه هایی در شهرستان ، بخش کشاورزی را حمایت کنند تا به محصولات کشاورزی آسیب نرسد.
امام جمعه موقت دزفول در بخش دیگری از خطبه های این هفته نمازجمعه با تسلیت سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی افزود:توحید و ولایت مبنای خط امام خمینی (ره) است و شاخص های خط امام نیز استقلال،اسلامیت،اعتماد به مردم و جمهوریت نظام ،استکبار ستیزی و توجه به محرومان است .
حجت الاسلام خسروپناه پیروزی انقلاب تحت رهبری امام خمینی(ره) را یک نعمت ارزشمند دانست و گفت:مقام معظم رهبری نیز قبل و بعد از ارتحال امام(ره) کلیه شاخصه های خط امام را داشتند و ذره ای از خط امام فاصله نگرفتند.
امام جمعه موقت دزفول در بخش پایانی خطبه های این هفته نمازجمعه دزفول به شکست ترامپ در منطقه اشاره کرد و گفت:ترامپ با هدف شوراندن کشورهای عربی علیه ایران به عربستان سفر کرد و قرارداد میلیاردی نظامی امضا کرد ولی بلافاصله اختلاف قطر و عربستان تشدید شد و اختلافات شدت گرفت.
7278/6068
خبرنگار:رقیه کردی** انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.