به گزارش ایرنا ، مسعود مرسل پور روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان قرچک که با حضور معاون استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان تهران برگزار شد اظهار کرد: 29 اردیبهشت متصل به دوم خرداد ، سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر و قیام خونین 15 خرداد سال 42 مردم دشت ورامین صورت گرفت و اقتدار نظام را به رخ جهانیان کشید.
وی افزود: حضور مردم در صحنه انتخابات باعث شد تا مسئولان وظیفه سنگین تری را بر عهده داشته باشند و باید با خدمت رسانی مناسب، پاسخ مناسبی به حضور مردم در این عرصه مهم سیاسی داده شود.
وی تصریح کرد: مردم ایران اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی ولایت مداری خود را به اثبات رساندند و با حضور حداکثری در این عرصه مهم سیاسی ثابت کردند که هیچ گاه پشت نظام را خالی نمی کنند.
مرسل پور بیان کرد: دشمنان قسم خورده نظام همواره از حضور مردم و پشتیبانی آنان از نظام در هراسند، حضور حماسی مردم در انتخابات به دشمنان یادآوری کرد که مردم هیچ گاه از ارزش هایی که به واسطه خون هزاران شهید به دست آورده اند دست نمی کشند.
فرماندار قرچک با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان گفت: هیچ اداره ای حق ندارد که از محل اعتبارات دولتی ، سفره افطاری پهن کند و اگر قصد انجام چنین کاری را دارند باید از هزینه های شخصی این عمل ثواب انجام شود.
در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری 121 هزار و 30 نفر از مردم قرچک در انتخابات شرکت کردند که از این تعداد ، 59 هزار و 323 نفر به روحانی رأی دادند.
در این انتخابات حجت الاسلام رئیسی 55 هزار و 675 رأی، سید مصطفی آقا میرسلیم یک هزار و 875 رأی و سید مصطفی هاشمی طبا 672 رأی را کسب کردند.
قرچک با 280 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
خبرنگار: سید حسن میری - انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.