مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، گفت: مجموعه صنایع وابسته به پتروشیمی رجال توانسته اند زنجیره ی تولیدشان را از ابتدا تا انتها تعریف و پیاده سازی کنند. ما بسیار به این قبیل کارهای منسجم نیاز داریم. روشن کردن چراغ صنایع تکمیلی در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، می تواند در اشتغالزایی و اقتصاد بسیار موثر باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی، سید امید شهیدی نیا در جلسه هیات رئیسه این هفته، ضمن ارائه ی گزارش خلاصه ای از اجلاس مدیران صنعت پتروشیمی کشور در اصفهان، گفت: امروز شرکت های پتروشیمی به هم افزایی و تعامل بیشتر نیازمندند چرا که شرایط تجاری در دنیای امروز به شدت رقابتی شده و برخی تغییرات کشورهای عربی و چین باعث شده که تغییراتی در محیط بیرونی پتروشیمی ایجاد شود و ما اگر یکپارچگی خود را استحکام نبخشیم، قطعا در آینده در زمینه ی حفظ بازار با زحمت روبرو خواهیم شد.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، افزود: در حاشیه ی این اجلاس که به میزبانی شرکت پتروشیمی رجال برگزار شد، بازدیدی از صنایع تولیدی تحت پوشش این شرکت در اصفهان داشتیم؛ آنها توانسته اند زنجیره ی تولیدشان را از ابتدا تا انتها تعریف و پیاده سازی کنند.

وی این مجموعه را منسجم ارزیابی کرد و افزود: ما بسیار به این قبیل کارهای منسجم نیاز داریم. روشن کردن چراغ صنایع تکمیلی در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، میتواند در اشتغالزایی و اقتصاد بسیار موثر باشد.

شهیدی نیا خاطر نشان کرد: در زمینه ی حمایت از ساخت داخل کارهای خوبی در کشور انجام شده است و فعالیت این حوزه باید سازماندهی شده تر انجام شود تا شرکت های داخلی تحت لایسنس های معتبر دنیا بتوانند در زمینه ی تولید تجهیزات و نیازمندی های صنعت نفت رشد کنند.

وی همچنین تصریح کرد: موضوع قابل توجه دیگری که در اجلاس مدیران عامل شرکت های پتروشیمی کشور مطرح شد مباحث مدیریتی در حوزه منابع انسانی از جمله توجه به منابع انسانی جانشین پروری و پرورش مدیران که مورد تاکید و اجماع قرار گرفت.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.