مصطفی نظری روز چهارشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا با اشاره به این که برخی در جریان تبلیغات انتخاباتی اخلاق مداری را رعایت نمی کنند و به صورت پنهانی و آشکار مرتکب تخلف می شوند، گفت: با تشکیل چند گروه بازرسی از سوی دادستانی و پلیس تاکنون در بیشتر مناطق شهر، تبلیغات خارج از ستادهای مرکزی جمع آوری شده است.
وی با تاکید بر نقش نامزدها و حامیان آنها در حفظ آرامش در زمان تبلیغات انتخاباتی ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی به ستاد های نامزدهای انتخابات نسبت به ایجاد آلودگی صوتی در سطح شهر هشدار داد.
نظری از نامزدهای انتخابات و حامیان آنها و همچنین ستادهای تبلیغاتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری خواست در مدت زمان باقی مانده به انتخابات ، ضمن دعوت مردم به حضور ، از هرگونه بداخلاقی و مزاحمت برای مردم و شهروندان پرهیز کنند.
دادستان عمومی و انقلاب شوش از تذکر به 30 نامزد انتخابات و یکی از مدیران دستگاه های اجرایی که مرتکب تخلف شده بودند خبر داد.
وی همچنین در خصوص فعالیت هواداران نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در شوش نیز گفت: خوشبختانه تاکنون هیچ تخلفی از سوی ستادهای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری گزارش نشده است.
7280/6068
خبرنگار:مجتبی پناهی** انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.