به گزارش خبرنگار ایرنا عبدالحسین پوررکنی روز چهارشنبه در نشست ستاد چهارم خرداد در سالن جلسات فرمانداری افزود:برگزاری جشنواره موسیقی مقاومت ، برپایی نشست ادبی، فعالیت کانون های فرهنگی و هنری مساجد با برپایی محفل ادبی و قرآنی،دیدار با خانواده شهدا از دیگر برنامه های روز چهارم خرداد می باشد .
وی برگزاری رزمایش سپاه و ارتش ،جشنواره غذا ،جشن شب های مقاومت،اجرای برنامه های محرومیت زدایی و اردوی جهادی ،برپایی نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس ،برگزاری نمایشگاه پدافند هوایی در مصلای جمعه، برگزاری همایش نقش زنان در دفاع مقدس را از دیگر برنامه های چهارم خرداد روز دزفول برشمرد.
بهزاد جولایی دبیر ستاد چهارم خرداد دزفول نیز گفت:تجلیل از جانبازان عملیات بیت المقدس، برگزاری جنگ شادی،اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم،و غبارروبی مزار شهدا از دیگر برنامه های چهارم خرداد می باشد.
عبدالامیر محتشمی راد فرمانده سپاه ناحیه مقاومت دزفول نیز گفت:همایش چهارم خرداد ساعت 9:30 روز پنجشنبه چهارم خرداد در مصلای امام علی برگزار می شود که این همایش با اجرای تصنیف،کلیپ ،شعر و سخنرانی یکی از فرماندهان نظامی همراه خواهد بود.
وی افزود:نقاشی کودکان در پارک دولت با محوریت مقاومت ،معاینه رایگان بیماران در شهر حمزه،افتتاح کلانتری 19 مدرس و برگزاری مسابقه شطرنج از دیگر برنامه های تدارک دیده شده برای چهارم خرداد در دزفول است.
به پاس ایستادگی و مقاومت مردم دزفول در هشت سال دفاع مقدس چهارم خرداد - روز دزفول نامگذاری شده است.
مردم دزفول در هشت سال دفاع مقدس با ایستادگی و مقاومت زیر بمباران هوایی ، توپخانه ای و موشکی دزفول ، به یاری رزمندگان شتافته و علاوه بر اعزام فرزندان خود به جبهه های نبرد ، پشتیبان رزمندگان بودند.
7278/6068
خبرنگار:رقیه کردی-انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.