مجمع اصلاح طلبان بندر امام خمینی، به مناسبت دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، بیانیه ای صادر نمود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی، متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردمسالاری و نیل به حقوق حقه مدنی و شهروندی، یکی از آرمان های والایی است که مردم کشورمان از ابتدای جنبش مشروطه در درازنای تحولات تاریخی تاکنون دنبال کرده اند و اینک در عصر نظام جمهوری اسلامی که مبتنی بر نظام مردم سالار دینی است، نصب العین  تمامی دلسوزان واقعی نظام و انقلاب قرار گرفته است.

اینک که ایران اسلامی در آستانه دو انتخابات مهم قرار گرفته است و همه ی آحاد و اقشار جامعه در تکاپوی انتخاب و معرفی گزینه ای شایسته برای منصب ریاست جمهوری و ترکیب کارآمد و راهگشا برای شوراهای اسلامی شهر و روستا هستند، ما اعضای مجمع اصلاح طلبان بندرامام خمینی(ره) به عنوان عضوی از خانواده بزرگ جریان اصلاحات در کشور، تدوام دولت تدبیر و امید در دوازدهمین دوره ی ریاست جمهوری را بهترین گزینه ی ممکن در شرایط فعلی برای ثبات آرامش، امنیت و اقتدار و شکوفایی بیشتر میهن اسلامی می دانیم و از جناب دکتر حسن روحانی در مقابل هجمه های تخریبی، دور از اخلاق و انصاف، قاطعانه حمایت می نماییم.

 همچنین این تشکل اصلاح طلب، از شهروندان فهیم و آگاه شهر بندر امام خمینی(ره) در خواست می نماید در انتخابات شورای اسلامی شهر نیز با لحاظ ویژگی هایی که در ذیل بر می شمریم، نامزدهای توانمند و شایسته برای رونق و توسعه بیشتر شهرمان انتخاب نمایند.

1-  همسویی و همراهی با دولت تدبیر و امید، چرا که در اثر این همراستایی توان تعامل و پیگیری مطالبات در فضایی دوستانه و همدلانه، بیشتر میسر خواهد بود و در اثر تعامل اثر بخش با دولت تدبیر و امید، برکات و ثمرات فراوانی برای توسعه و شکوفایی شهرمان به همراه خواهد داشت.

2-  برخورداری از نگاه و نگرش تخصصی و عالمانه، می تواند بر اعتلای سطح کارآمدی ترکیب شورا ثأتیر به سزایی گذاشته و از منظری عالمانه مشکلات و کاستی های شهر را آسیب شناسی و ریشه یابی کند.

3-  پاکدستی، شاخصه ای است که می تواند تضمین کننده سلامت توان خدمتگزاری و دوری از شائبه های دست اندازی به اموال عمومی را برای همگان تضمین کند.

4-  گرایش فراقومیتی، از لوازم مهم گزینه شایسته است تا با نگاهی برابر، حقوق  تمامی آحاد شهروندان شهر بندرامام خمینی(ره) را بالسویه احقاق نماید.

فرزندان شما در مجمع اصلاح طلبان این بندر، بار دیگر بر عهد و پیمان خود با شهروندان بندرامام خمینی(ره) در پیگیری مطالبات سیاسی و مدنی تأکید ورزیده و اعلام می دارند با مشارکت پرشور و حداکثری در دو انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر، به سلامت  از مراحل پر چالش که امنیت و توسعه ی کشور را تهـدید می کند، عبور خواهیم کرد.

وعده ی همه ی  ما 29 اردیبهشت ماه؛ پای صندوق های رای برای تعالی و توسعه شهر و کشورمان.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.