سید محمد محمدی روز شنبه در گفت و گو با حبرنگار ایرنا ، افزود: بهتر بود که یک موضوع ثابت و برای همه اعضای نامزدها مشخص می شد تا آنها در آن چهارچوب به اظهار و نظر بپردازند.
وی گفت : پرهیز از تخریب یکی از اصل های مهم در میان نامزدهای ریاست جمهوری برای برگزاری انتخابات سالم خواهد بود ، بنابراین نامزدها با رعایت اخلاق انتخاباتی از توهین و تخریب پرهیز کنند و تنها در حیطه کاری خود پاسخگو باشند.
محمدی با اشاره به اینکه در انتخابات ریاست جمهوری محدود و در بین 6 نفر از نامزدهای ریاست جمهوری رقابت برگزار خواهد شد ، اضافه کرد : در این محدوده ، احاد مردم بهتر است کسانی را برای نامزد ریاست جمهوری انتخاب کنند که مقداری بتواند به بهتر شدن شرایط کشور کمک کند.
وی گفت که این انتخابات از محدود امکاناتی است که مردم با رای خود می توانند ، مقداری در سرنوشت کشورشان تاثیر گزار باشند.
استاد دانشگاه علوم سیاسی با بیان اینکه مردم باید بتوانند نامزدهای مورد نظر را شناسایی کنند و بعد رای دهند ، افزود : نمی توان نامزدی را انتخاب کرد که صد درصد هم عقیده با مردم باشد ، اما می توان به کاندیدی رای داد که بهتر از مابقی نامزدها به برای رسیدن اهدافمان در آینده کمک کند.
وی از مردم خواستار حضور حداکثری در پای صندوق های رای شده است.
در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 6 نامزد به نام های حسن روحانی ، اسحاق جهانگیری ، محمد باقر قالیباف ، سید مصطفی هاشمی طباء ، سید مصطفی آقا میرسلیم و سید ابراهیم رئیسی با یکدیگر به رقابت می پردازند.
عرصه سیاسی ایران بار دیگر در 29 اردیبهشت ماه سال 96 شاهد برگزاری انتخاباتی دیگر به عنوان اصلی ترین مظاهر مردم سالاری دینی خواهد بود .
خبرنگار : مونا معینی کوچکسرائی **انتشار دهنده:سید محسن حسن نیا
7334/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.