کاظم بهردینی یکشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه 15 کاندیدای عضویت در شورای شهر خرمشهر رد صلاحیت شده اند، گفت:از 123 ثبت نامی نامزدهای شورای شهر شش کاندیدا انصراف داده و 15 نفر از سوی هیات نظارت استان خوزستان رد صلاحیت شدند.
وی تعداد نامزدهای انتخاباتی ثبت نامی روستاهای شهرستان را 241 نفر عنوان کرد و گفت:در مجموع 227 نفر از نامزدهای انتخاباتی شورای شهر روستا تایید صلاحیت شدند.
بهردینی تخلف نامزدهای انتخاباتی را رعایت نکردن ابعاد پوستر و عکس عنوان کرد و گفت:برخی کاندیداهای انتخاباتی ابعاد مورد نظر را رعایت نکردند و این پوسترها از سوی ستاد انتخابات جمع آوری شد.
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری خرمشهر بر رعایت قانون از سوی کاندیداهای انتخاباتی تاکید کرد و گفت:نامزدهای انتخابات شوراها موظفند طبق دستورالعمل قوانین و مقررات تبلیغاتی را که از سوی وزارت کشور اعلام شده، رعایت کنند.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان خرمشهر همچنین با بیان برگزاری انتخابات مکانیزه و الکترونیکی در این شهرستان افزود:آموزش های لازم به نماینده های فرمانداری و بخشداری ها، کاربران در نقاط مختلف شهرستان و همچنین آموزش های لازم در مساجد، دانشگاه ها و مراکز پرجمعیت ارائه شده و تاکنون مشکلی خاصی وجود نداشت.
بهردینی افزود:برای اخذ و شمارش رای مکانیزه پس از پایان انتخابات در سریع ترین زمان ممکن نیز به کاربران ارائه شده و در این راستا رای باطله وجود نخواهد داشت.
بهردینی در بخش دیگری از سخنانش شمار عوامل اجرایی شهرستان خرمشهر را سه هزار نفر عنوان کرد و گفت: در این شهرستان، یکصد شعبه اخذ رای پیش بینی شده که 68 شعبه در شهر خرمشهر جانمایی شده است.
پنجمین دوره انتخابات شورهای شهر و روستا و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیست و نهم اردیبهشت همزمان با سراسر کشور در استان خوزستان و شهرستان خرمشهر برگزار می شود.
7100/6125 خبرنگار: کمیله حجازی *** انتشار دهنده: سیدبهادر حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.