مجید فرحانی پور روز جمعه با تشریح جزئیات آتش سوزی در یک واحد عرضه فست فود در شهر آبادان، گفت:این حادثه در ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه شامگاه گذشته - پنجشنبه - به وقوع پیوست.
وی اضافه کرد:صاحب احد صنفی، آتش نشانی را از وجود ۱۰ کپسول گاز بزرگ که در بخشی از مغازه نگهداری می شد، بی اطلاع گذاشت و هنگامی که پس از مهار آتش، آتش نشانان در حال بررسی نهایی موضوع در درون مغازه بودند با انفجار کپسول های گاز و پرتاب آتش نشانان به بیرون از مغازه مواجه شدیم.
وی افزود: از چهار آتش نشان اعزامی به اهواز برای انجام مداوا یکی از ناحیه دست، مچ پا، شکستگی صورت و کتف، دیگری از ناحیه ریه، یکی نیز از ناحیه صورت و دست و چهارمین آتش نشان نیز از ناحیه صورت دچار سوختگی شدند.
فرحانی پور اظهار کرد: دو آتش نشان دیگر نیز به بیمارستان امام خمینی به شرکت پالایش نفت آبادان منتقل شدند که یکی از ناحیه ریه و دیگری از ناحیه صورت، سر و دست ها دچار سوختگی شد.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان با انتقاد و گلایه شدید از کارکنان بیمارستان امام خمینی شرکت پالایش نفت آبادان گفت:هنگامی که دو آتش نشانی حادثه دیده در حین انجام وظیفه را برای مداوا به بیمارستان بردیم، اعلام کردند که باید تشکیل پرونده داده و پول پرداخت کنیم.
وی اظهار کرد: برخورد کادر بیمارستان امام خمینی شرکت نفت با آتش نشانان غیر قابل قبول بود، مسئولان این بیمارستان بایستی در نحوه برخوردشان با مراجعان به خصوص در مواجه با حوادثی این چنینی تجدید نظر کنند.
6125 سیدبهادر حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.